Hvordan er søvnen deres?

Sinnsykt trøtt, drømme veldig mye rart og oppe å tisser om natta. Søvn blir vel ikke noe bedre KO lengre på vei man kommer og den lille kommer :laughing002

Jeg våkner vel 2× om natten for å tisse, og blir vekket 2× om natten av vesla.. Kan trygt si jeg er underernært på søvn

Sover elendig! Tusen ganger opp på do. Våkner lett og sliter med å sovne igjen. Sover gjerne best de 2-3 siste timene før jeg må stå opp. Å er jo dautrøtt alltid!

Helt siden jeg ble gravid har søvnen vært annerledes enn tidligere. Helt merkelig å oppleve. Jeg er gravid i uke 11+2. Jeg bruker lengere tid å sovne på kvelden og våkner mange ganger om natten. Og nå den siste uken har jeg også begynt å våkne minst 2 ganger om natten pga. Jeg må tisse. Og da er det ikke alltids like lett å sovne igjen trøtt og sliten så og si hele dagen, og sovner hvis jeg legger meg på sofaen. Det var tunge dager på jobb før juleferien!!

Sover tungt, men drømmer mye og rart. Ikke begynt å måtte tisse på natta ennå, men er forsiktig med å drikke masse på kvelden.

Sov veldig dårlig i starten, delvis pga kvalme og ubehag :depressed: men nå sovner jeg som en stein :hilarious:

Våkner lett om natta, og da må jeg gjerne en tur på do, og sliter da med å sovne igjen....slik som nå...våknet 04.30, og fortsatt våken 1 1/2 time senere........:dead:

Back
Topp