Hvordan er søvnen deres?

Wrimle

Blir kjent med forumet
Etter testen ble positiv, er det akkurat som om den dype søvnen er borte... våkner masse om natta og føler jeg bare sover lett.. er den gode søvnen borte allerede?! Er førstegangs..

Akkurat det samme her! Søvnen forsvant på samme måte her helt fra starten. Du beskriver det veldig godt :happy:

Sover jo, men aldri sånn skikkelig, og våkner tidlig selv om jeg har sjangs til å sove ut. Hjelper litt å sove med ørepropper når jeg vil prøve å sove ut.

Men så sko jeg jo tisse tre ganger om natta, og klare å sovne igjen etter hver gang.. Så ja, søvnen er ikke som den var! Kanskje til neste jul :D

Samme her! Har ikke sovet hele natten gjennom på mange uker.
Er ikke noe spesiell grunn til at jeg våkner (utenom noen merkelige drømmer innimellom), så sånt blir en sliten av når en må opp får kl.6 hver dag. Er førstegangs jeg også :D
Kjenner jeg gleder meg til juleferie der jeg kan sove litt lengre hver dag, og ikke stresse med å få nok søvn..

Sover dårligere jeg også. Er kvalm, må tisse og våkner av drømmer. Håper jeg får sove godt i ferien.

Har deg på samme måte. Sover veldig lett, er veldig trett men det nytter ikke ser det ut for :woot:

Var slik litt før positiv test å i et par uker. Men nå har jeg sovet godt igjen i noen dager

Jeg har det også sånn! Sover lett og våkner av hver minste ting, og når jeg våkner sliter jeg med å sovne igjen til tross for at jeg er dødstrøtt. Har aldri slitt med å få sove før, heller det motsatte, så dette kjenner jeg sliter meg ut. Gleder meg sååå til ferien! 10 arbeidsdager igjen nå...

Akkurat likt. Nesten som man er våken og får med seg alt, men man sover? Er så trøtt og utslitt hele tiden, men sliter generelt med å sove lenge i gangen. Hvis jeg legger meg i 1 tiden om natten så våkner jeg rundt kl.5. Kan sove litt på dagen uten å sovne helt inn:confused013

Ser ut som dette er en gjenganger da.

Jeg er også trøtt døgnet rundt. Kan lett sovne på sofaen opp til flere ganger i løpet av en kveld, men ikke lenge om gangen. Sovner fort når jeg legger meg, men våkner flere ganger om natta. Må tisse minst en av gangene. o_O

Elendig, våkner 4-5 ganger. :/ stuptrøtt på dagen, men klarer ikke å sove. :confused:

Jepp.. føles som jeg er hslvveis våken hele tiden. Smerter i bekkenet som vekker meg litt opp og slangen fra sonden er i veien og må flyttes på ellers går alarmen. Og midtp å natts må jeg skifte ernæringspose.

Så i natt lå jeg våken fra 5-7. Døste av litt, menpå sykehus kommer de in 830 og sier at frokosten er servert om jeg vil prøve noen. Så kommer de med prøver de skal ta. Og medisinttid og det er masse folk i gangene som snakker og da er dagen igang xD

I natt sovner jeg halv 1. Føltes som jeg døste fram til alarmen på sonden gikk av kl 5.

Jeg tenkte det kanskje var sykehuset som gjorde at søvnen var vanskelig, men tror nok jeg ville sovet så lett usansett

Jeg føler ikke jeg sover så lett som flere av dere nevner :scratch Men jeg drømmer mye mer enn før (ihvertfall husker jeg drømmene oftere), og så må jeg tisse 2-5 ganger i løpet av en natt :arghh:

Sover lett og lite, selv om jeg ligger 20 timer i døgnet i senga. Er så dårlig at jeg ofte ikke får sove mer enn to timer om natta. Så klarer jeg ofte sove 2-3 timer utpå dagen.

Jeg er jo egentlig trøtt døgnet rundt, men likevel sover jeg dårlig. Sovnet sent i går, var oppe to ganger, pga lavt blodsukker og for å tisse. Etter det våknet prinsen i 5-tiden, helt klar for å stå opp og åpne kalender. Han vekket meg ca hvert 5. min for å spørre om han kan få lov å stå opp... begge var oppe før halv syv.

Sovner på sofaen ca annenhver dag og sover generelt lett på natta. Føler meg ikke uthvilt. Kjedelig!

Back
Topp