hvordan er rytmen til babyen deres?

LadyOnHeels

Elsker forumet
Bianca sover så fint hele dagen, men om natten er hun en skikkelig drama queen   tror hun hang i puppen min fra ca.01-05 i natt emoticon   

hun spiser også veldig uregelmessig, så jeg ammer alt fra en time til 3 timer mellom hver gang, SLITOMT!! 

Veldig uregelmessig foreløpig her også, det kan gå alt fra en halvtime til tre timer mellom ammingene.. Har vært mest urolig på kveldene de siste dagene, men det er vel ikke uvanlig kanskje. Føles som hun mer eller mindre har hengt i puppene mine i hele kveld, håper hun har spist seg opp til natta!

Her spiser snuppa mellom hver 3 - 4 time. Kan holde det gående litt med kortere intervaller hvis noe plager henne, som luft, treg mage. Min er flaskebarn.

hittil synes jeg det er mat konstant. spesielt på natten. nå sover han heldigvis hos pappan sin så moren fikk hvile litt... men regner med det er en som skal ha pupp snart ja

matingen er så og si annahver time noen ganger oftere å. slitsomt men er vel sann i begynnelsen. sover heldivis godt om natten med 2 matinga:-) sover fra midnatt til rundt 8-9:-)

her sover han mye om dagen, våkner og får mat(fra 3-4 time), men kvelden...huff....jeg sover ikke mye da for å si det slikt....han får mat....men vil liksom ikke sove etter å ha spist....gråter mye....så det er litt slitsom til tider

Her går alt på skinner foreløpig. Tør nesten ikke tro det er sant, for med vår gutt på 2 år så var det mye styr og lite søvn. Han var veldig urolig på kveldene spesielt, og sov bare powernaps. Men lillemor er snill og rolig  både dag og natt. Det går som regel 3-4 timer mellom hvert måltid på dagtid, og vi har som regel 2 måltider i løpet av natta. Hun sovner igjen med en gang, og jeg vekker henne som regel rundt 9-9.30 om morgenen, for da vil jeg gjerne ha ut litt melk ;-)

Her går alt på skinner foreløpig. Tør nesten ikke tro det er sant, for med vår gutt på 2 år så var det mye styr og lite søvn. Han var veldig urolig på kveldene spesielt, og sov bare powernaps. Men lillemor er snill og rolig  både dag og natt. Det går som regel 3-4 timer mellom hvert måltid på dagtid, og vi har som regel 2 måltider i løpet av natta. Hun sovner igjen med en gang, og jeg vekker henne som regel rundt 9-9.30 om morgenen, for da vil jeg gjerne ha ut litt melk ;-)

Her går det også veldig bra:-) Vekkes hver 3-4 time for å få i seg litt mat på dagtid og 1-2 ganger på natten, spørs litt når siste måltid blir på kvelden:-)

Jeg ser ikke på klokken når jeg ammer han, men rekner med det er amming ca hver andre time på dagen. Han har roet seg 23 hver kveld siden vi kom hjem fra sykehuset. Spiser godt før han sovenr, og så er det amming igjen 02, 04 og 08. Ellers så sover han hele natten. Pleier å stå opp ca 10. På dagen er han mye våken, og har ikke noen lange hviler, men det er helt greit så lenge han sover om natten :)
Han er to uker i morgen :)

Back
Topp