Hvordan er reglene der dere bor ang besøk på barsel?

Skrulletulla

Gift med forumet
Hvordan er reglene der dere bor ang barselbesøk osv?? Og hvilket sykehus hører dere til?? (i disse svineinfluensa tider?)

I Kristiansand er det kun far til barnet som kan være der,hvis han er helt frisk (men jordmødrene går rundt å harker) [:@][:@]

Vi hadde besøk av både venner og familie.
Ikke noe problem her i byen i allefall.

Her kan venner og familie komme på besøk(Ahus).

Utenom hviletid, men i besøkstida kan alle komme på besøk til vanlig, men nå er det kun far som får komme på besøk pga faren for svineinfluensa. (Tror kanskje søsken får komme også). Dette er på sykehuset Buskerud.

På barselshotellet på St.Olavs når jeg fødte i august var det fra 4 august kun lov til å få besøk av barnefar, babyens søsken og til nøds besteforeldre om jeg ikke husker feil...
Synd gutten din ikke får komme, synes det er fint de har restriksjoner i disse influensatider, men broren synes jeg kan få komme å se på søsknene sine da, så lenge han er frisk.

Har ikke peiling på reglene nå som det er svinesjuke rundt om.

Men da jeg fødte i juli2008 var det null stress med besøk.
Reglene sa vel besøkstid klokka 19-20.
Og far kunne besøke noen timer til.

Men vi fikk gjøre som vi ville.
Hadde 8 stk på besøk første dagen.
Andre dagen hadde jeg besøk i gangen utenom besøkstid.

Så lenge man ikke plager de som man ligger på rom med, eller de ansatte virka alt okey der.

Fødte i Ålesund.

ORIGINAL: Skrulletulla

Hvordan er reglene der dere bor ang barselbesøk osv?? Og hvilket sykehus hører dere til??

I Kristiansand er det kun far til barnet som kan være der,hvis han er helt frisk (men jordmødrene går rundt å harker) [:@][:@]

Andre kan jo også komme. I besøkstiden? det kunne di hvertfall når jeg fødte.

Da eg fikk snuppa kunne eg ha besøk når eg ville, men utenom besøkstid måtte eg gå ut på gangen.
Men detta var i 2007.

Nå etter svineinfluensa veit eg at reglane på sjukehuset her e at kun far får komme på besøk.
Har ei venninne som fikk en gutt for nåken veke sia, då fikk ingen av søskena komme på besøk.

Dette e på sjukehuset i Førde.

ORIGINAL: Zlimet

Hvordan er reglene der dere bor ang barselbesøk osv?? Og hvilket sykehus hører dere til??

men det er nå i disse svineinfluensa-tider hun lurer på.....
da er de strenge....

på haukeland får egentlig kun far komme på besøk.

men andre kunne komme hvis de ikke hadde syke folk rundt seg hjemme,og de gikk ut i dagligstuen.

dama til bror fødte på ullevål i slutten av august, og min far var på besøk med en gang..

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

ORIGINAL: Zlimet

men det er nå i disse svineinfluensa-tider hun lurer på.....
da er de strenge....

på haukeland får egentlig kun far komme på besøk.

men andre kunne komme hvis de ikke hadde syke folk rundt seg hjemme,og de gikk ut i dagligstuen.

Åja, det skjønte ikke jeg [8D] Nei da vet jeg ikkke.

Back
Topp