Hvordan er puppene deres?

Ponyta

Elsker forumet
Har de forandret seg?

Mine er så ømme også har de blitt en del større...må nok kjøpe meg nye bh-er nå, til mannen store glede 

Litt ømme om jeg tar på dem.. kanskje mest niplene.. men føler ikke de har vokst noe egentlig.. og de er ikke veldig ømme heller.. hmm...

Litt ømme og små stikker i dem, men har ikke blitt noe større. Og litt tunge av og til. Har skjedd en gang som var skikkelige vonde etter jeg tok av meg bh på kvelden.

De har nok vokst en str :) Og brystvortene er det bare å holde seg unna!! De er mega ømme!!
Bare jeg ser på dem gjør det vondt nesten :/

Er verken ømme eller vokst. Med min datter så vokste dei 4 str større bare dei 12 første ukene og var kjempe ømme. Så trur eg får gutt denne gangen om han bare vil henge fast. <3 >

som vanlig nesten, kan såvitt kjenne at de er litt ømme hvis en knar på de :P

Det prikker og stikker i dem, og de er ømme.. Har nok est ut litt disse også akkurat som magen, men forskjellen er jo at dette ikke gjør noe, haha! ;) Føles litt som da jeg hadde melk forrige gang, den prikkinga og det.. Snåle greier :)

Vooonde! Inni liksom, ikke utenpå.. :P Løpe i trapper og trave når jeg rir hest er ikke behagelig emoticon De har nok blitt litt større og..ifølge sambo ;)

Jeg syns ikke selv at de har blitt større, men de har blitt mer i veien! Ligger på siden når jeg sover, og nå må jeg "organisere" puppene for å ligge godt.. :P

Men hvordan er fargen på området rundt brystvortene deres? Jeg er nesten litt stressa, jeg, for synes det er altfor lyst... Det blei jo litt mørkere, men så synes jeg det har blitt lyst igjen. Selv om mannen sier han ser ringen rundt, men bare på den ene puppen. Det er kanskje vanlig at fargen varierer litt? Blir bare bekymra siden jeg hadde en MA sist, og det gikk en mnd før jeg visste at det ikke var noe liv.

litt ømme bare

Back
Topp