Hvordan er polarn og pyret på str i jakker?

gutt09jente11

Forumet er livet
Skal kjøpe nye jakker til ungene, og har lyst til å prøve Polarn..

Hvordan er de på str?

Har en som bruker str. 104 nå, og prøvde str. 6 (116) på helly hansen, og den blir nok bra til våren..
Hvordan er Polarn? Mulig str. 110 holder... ? Han skal bruke den til våren.

Jeg har kjøpt mye polern, men ikke fått tatt det i bruk ennå til baby i magen, men jeg har både fått beskjed fra både kjente og butikkdama jeg handlet hos at de er gode på str, samt at kvaliteten er god og at fargen holder seg godt. Dette så jeg også da jeg kjøpte det og sammenliknet med klær kjøpt andre steder at det var god str på de, men jeg har ikke kjøpt yttertøy da. Men går ut i fra at det gjelder for det og :-)

Veldig fornøyd med de jakkene jeg har kjøpt der. Min gutt har til nå hatt "riktig" str ut i fra alder og ellers str på andre klær.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

OK, får se om jeg orker å ta de med inn til byen for å prøve!

Men litt usikker på om jeg skal ha str 5 eller 6 til en gutt som blir 5 neste sommer (jakken skal brukes fra neste vår...)

Om han ellers bruker str 5/116 ville jeg gått for det. Om du allerede har begynt på neste str, ville jeg gått for str 6. Lykke til:)

Om han ellers bruker str 5/116 ville jeg gått for det. Om du allerede har begynt på neste str, ville jeg gått for str 6. Lykke til:)

Han bruker str 110 (5 år) i klær nå. Har ReimaTec vinterdress i 110, og Reima vårdress i 104.. Så vet ikke om jeg skal ta 110 eller 116...

Da tror jeg at jeg ville gått for str 6/116

Min erfaring er at de er litt små på str, men det kan jo variere fra vare til vare.
Jeg har en 4-åring jeg kjøpte 110 til i str nå.

har hatt nesten bare skalljakkene fra pop, super fornøyd btw:-) str messig er de romslige, minste min brukte jakken i str 92 (11/2-2 år) denne våren. (hun ble 3 i sommer). har jakken i str 116 (5/6 år) til gutten på 5 1/2, og den er romslig. Så om han ikke blir 5 før til sommeren, så ville jeg kjøpt str 116:-) (har skallbukser og vinterdresser derfra og, like gode til jenta selv etter tøff bruk fra storebror:-) nettbutikken har 30% på alt kun idag
denne har vi:-)http://www.polarnopyret.no/barnekla...kser-fleece-til-barn/skalljakke-eco-barn.html

Back
Topp