Hvordan er parforholdet nå?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Akkurat nå er vi vel mer et team, enn kjærester.. Det er travle dager med ettåring i hus, hun sover lite og er i tillegg syk nå, så vi er kronisk slitne. Ting gjøres på skift og romantikken er ganske fraværende, men vi prøver å holde på felles middag og litt TV kikking i amrkroken om kvelden.
 
3-barnsforeldre (barn fra 1-8 år) skulle gjerne hatt mer tid sammen, men den tiden vi har sammen er bra:)
 
Det er bra. :) Ikke perfekt, men hvilket forhold er det. :p Usikre på om vi er ferdige med barn eller ikke.
 
Nesten litt "godt" å lese at det kan sjangle litt hos flere innimellom..❤️
 
Her er det mer som "Familie AS". Har tre barn på 10, 5 og 2,5 uke.
 
Venter barn i April, og har barn (jeg har) fra før.

Forholdet er veldig sterkt og godt :love7
 
Nybakte tobarnsforeldre, så parforholdet er litt på pause akkurat nå.
 
Har en på 2,5 og er gravid med siste barnet vårt nå :) vi er mer ett team enn kjærester akkurat nå, men regner med det kommer bedre tider :)
 
Parforholdet vårt er veldig fint! Vi har ei lita og skal ha en til, etterhvert, ikke enda.
 
Opp og ned. Seks barn i hus, 16, 13, 12, 9, 3 og 3 måneder. Hektisk, så parforholdet blir ikke akkurat prioritert.
 
Med vår første på 4mnd, så ble jo samlivet snudd på hodet. Så er jo veldig slitne hele tiden, men siden mini begynte å legge seg til kl19, og det er det jo stille i noen timer, så vi klarer hvertfall å sitte ved siden av hverandre i sofaen og se på film da, eller ha en god samtale som ikke handler om "noe som mååå gjøres i morra", da er det bare kos som gjelder. :love017 Men er kanskje ikke så mye "action" som skjer på oss, når jeg sier "ahh, har slutt på linsene, hvis jeg ikke får linser i posten i morra, så må jeg bruke briller.." også prøver jeg brillene, og får så høre av samboern "oj, nå var du jo sexy! ":laughing002
 
Det er jo litt opp og ned til tider. Det har hjulpet nå når lillegutt endelig sover tålig rolig, men de mnd fra 3-8mnd med hyl og vræl nesten hver kveld var ganske heftige. Da ble det mye glefsing til hverandre :sorry:
 
Vi er ferske prøvere, så her er det jevnt over fryd og gammen. Er innstilt på at ting ikke blir like lett når det dukker opp en liten en, men jeg tror vi skal overleve det også [emoji4]
 
Vi venter vårt første barn om 2 måneder og føler virkelig at forholdt er fantastisk [emoji4] ikke perfekt, men likevel fantastisk. Kommunikasjonen er veldig bra, følelsene er på sitt sterkeste, nærheten er super ! Vi har pratet mye om at det kommer til å forandre seg når den lille kommer og at det kan bli harde dager til tider, men så lenge vi snakker sammen og ikke glemmer å sette pris på de små tingene og hverdagskjærligeten så går bra[emoji41]

Kall det hormoner eller ustabil gravidhjerne, men jeg elsker mannen min bare mer og mer for hver dag som går[emoji173]️ [emoji23][emoji106]
 
Vi har våre dager. Nybakte foreldre med ei på 4 måneder. De 2 månedene på sykehuset etter fødselen gjorde ikke det beste for forholdet, men samtidig er vi sterkere enn noen gang. Likevel mye frustrasjon og småkrangling mens vi finner ut av den nye hverdagen med et ekstra familiemedlem som styrer hverdagen helt.
 
Forholdet er sterkt, selv om kjærestetiden er litt fraværende. Vi har fått 3 barn på 3 år, hvorav 2 lever og er her sammen med oss (2år og 4mnd, og 6mnd)
Vi har vært igjennom noen trøkker med dødsfall, sykdom og arbeidsledighet, så vi skal nok klare oss igjennom småbarnsfasen også. Det hjelper på nå at vi begge har greie utsikter på jobbfronten om dagen, da den biten har tynget oss litt en periode.
 
Midt i småbarnslivet med 3 barn på 4,6 og 6 mnd. Vi er ferdige med barn, og har det helt flott sammen [emoji846]
 
Prøver, har prøvd en god stund nå... Vært sammen i 9 år, gift i 1 år :) Ingen barn enda. Selv om vi har våre oppturer og nedturer når det gjelder prøvingen, har vi det veldig bra sammen som par. Vi snakker sammen, gir hverandre rom til å feile og puste, og heier på hverandre. Jeg kunne ikke hatt en bedre støttespiller:Heartred

Når det er sagt, har vi selvsagt hatt våre nedturer i forholdet også, men det er blitt mindre av de etter vi "ble voksen":p
 
Back
Topp