Hvordan er nattesøvnen?

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024

Her er det cirkus i magen hver kveld når jeg legger meg. Kjennes ut som at babyen prøver å grave seg ut i alle retninger. Det er såklart koselig, men kan også være ubehagelig. Og så får jeg aldri sove før babyen har falt til ro.

Før jeg endelig får sove må jeg opp å tisse opptil 3 ganger.
Og i løpet av natten kanskje hver annen time. Dette er selv om jeg drikker minimalt på kvelden.

5.30 er det morgen her i huset, da vil datteren min stå opp. Heldigvis kan jeg ta meg en hvil utpå formiddagen, mens hun sover

Er det flere som har det slik som meg? 

Her er babyen helt turbo når jeg skal legge meg og morgenen. Slit med å finne riktig stilling siden babyen finn ut av han skal legge seg på en merkelig måte på akkurat den siden jeg skal så går ikke veldig bra. Når jeg endelig har sovnet så våkner jeg enten av bekken vondt, leggkramper, ''full'' blære eller helt gjennom våt av svette. Og morgenen kan jeg ikke sove lenge for da kommer frøkna å skal opp klokken halv åtte om morgenen :P Gleder meg til å få ut ungen å ikke slite med alt dette. Heller en suve unge hele nattaen enn disse plagene :p

jeg våkner litt til hver gang jeg skal snu meg i sengen.. vondt i ryggen.. men sover ellers godt! må opp og tisse da.. foreløpig kun èn gang om natten;-)

Har vært på do turer, som regel 3-5 ganger pr natt, de siste to mnd'ene. Har hatt en periode der jeg har vært mye våken og ikke fått sove. Ellers tar det litt tid å snu seg pga rygg og bekken :)

Søvn,hva er det?!

Det er det manko på her i huset,pga store smerter og låsninger i kroppen.
Når jeg endelig finner en stilling,er det på tide å snu seg igjen :p
Eller opp å tisse for 4 gang,hehe.

Så her trengs det også en power nap på dagtid!

"Godt" å se at jeg ikke er alene :) 
Masse liv i magen, nattlige dobesøk, vansker med å sovne, svette, og vondt i bekkenet er det vanlige her også nå. I tillegg sliter jeg med ubalanse i floraen i underlivet, og klør! men den biten blir heldigvis sakte men sikkert bedre nå :) Og å skulle gå på jobb i 100% stilling hver dag begynner å bli tungt nå...
Gleder meg til å få kroppen tilbake, litt lettere å takle en sulten unge. Vel jeg håper i alle fall det :D

vell tror min vesle lille skjønne guttebaby har funne ut at mamma må vende seg til våken netter.. så her er det full kaos i magen om natten, og om ikke det var nok så fant han ribbebeina og syns at disse er super kjekke å sparke på... så det heter seg her at jeg sover når jeg kan :P

Ser at vi er flere som sliter med nattesøvnen!
Håper at vi får babyer som sover godt om natten da
Og ellers er det sikkert lurt å hvile når man har sjans, det gjør jeg

Her sparker hun forbi ribbena:) Ellers er det ikke like mye kaos og ommøblering av organene mine som før. Kjenner at hun har lite plass og driver heller og strekker ut magen min i lange tak.

Ellers sover jeg som en stein, men må alltid opp i 05-06 tiden..

Har det på samme måte:D Er discotek etter jeg har lagt meg... Er som du sier koselig..men det går en stund før man får sove! Å når man får sove..er det opp etter en liten stund for å besøke toalette:D

Er det ikke fint ?? <3

uff ja, kjenner meg igjen!! Våkner utallige ganger hver natt, enten fordi jeg må på do, er helt tett og må fylle på med nesespray eller fordi jeg snur meg i søvne og har vondt i bekkenet.
Det er ikke bare bare å være gravid, men det er jo verdt det :D

Back
Topp