Hvordan er natten?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvordan er natten med de nye små? Blir det noe søvn?

Her har vi klart å få litt halveis rutiner :p

Det er natta i 8/9 tiden ca, sover da til ca 11/12 tiden og får da mat. Så sover hun til 3/4 får mat også er det natta frem til 9 ca.... Eneste er st hun i de siste nettene har vært veldig våken etter mat på natta så hun må bysses i søvn, noe jeg liker dårlig, storesøster måtte bysses i søvn til hum var over året...

Er veldig opp og ned, noen netter sover han så lenge at jeg må vekke han for amming og andre netter styrer han hver time.

Virker til å være en form for rutine her også, da det har vært det samme mønsteret siden hjemkomst for nesten tre uker siden:)
Han får mat i 20 tiden, sover i stua med oss til kl 23, så legger vi oss og mater. Da sover han til 03, skal ha mat, og sovner til 05.30-06 for mat, og sover til 8:)
Må legge til at dette kun skjer på natten som er helt greit, for på dagtid er han mer urolig og variabel på måltid.

Her er det mating ca. hver tredje time. Kl. 19.00, 23.00, 02.00, 05.00 og 08.00. Hun spiser begge og har gjerne noe i bleia, så hver våkning tar laang tid. Fra kl. 05.00 er hun også veldig urolig, sovner gjerne ikke før en time senere. Så vi gleder oss til mindre nattmat og mer søvn ;)

Kom hjem i går da, men jeg er glad for denne natta! Hun la seg sammen med oss klokka 24, fikk mat, sov til 4, fikk mat, sov til 8, fikk mat, sov til 10.30. Mammaen trengte alle timene :)

Virker til å være en form for rutine her også, da det har vært det samme mønsteret siden hjemkomst for nesten tre uker siden:)
Han får mat i 20 tiden, sover i stua med oss til kl 23, så legger vi oss og mater. Da sover han til 03, skal ha mat, og sovner til 05.30-06 for mat, og sover til 8:)
Må legge til at dette kun skjer på natten som er helt greit, for på dagtid er han mer urolig og variabel på måltid.

Ser vi har rimelig like rutiner... Her er det også mye kaving og styr på dagen :p men tenker at det er helt ok så lenge vi kan få litt søvn på natten :)

Her er det mat rundt 11 og da spiser hun til halv tolv, ofte fra begge brystene :) så sover hun til 4/5 så mat også mat igjen kl 8 :) da pleier vi som regel stå opp, er så takknemlig for det så det nyyyytes
Hun er 2 uker på fredag ❤️ sånn har det vært siden hun kom til :) spiser seg god og mett på dagen!

Her legger hun seg med meg sånn i 00 tiden. Sover da til ca 05:00 for så å få mat. Så sover hun til sånn ca 10:00. Vært så i ca 2 uker nå :) så veldig fornøyd med kun å stå opp 1 gng pr natt :)

Herregud for noen sovebabyer dere har. :o Håper dere vet hvor heldige dere er og nyter det fullt ut! Her er jeg evig takknemlig hvis jeg får 3 timer sammenhengende søvn en eller annen gang i løpet av natten. :)

Ingen rutiner. Han sover om kvelden, sovner vel rundt 8, våkner en gang før vi legger oss rundt 22.30. Våkner 1-3 ganger på natta for å få mat. Men jeg ammer i søvne og han sovner med puopen i munnen.

Står opp i 7 tiden med de andre ungene, mens babyen sover en god stund til. Han sover for det meste hele tiden. Er ikke lenge våken om gangen.

Herregud for noen sovebabyer dere har. :o Håper dere vet hvor heldige dere er og nyter det fullt ut! Her er jeg evig takknemlig hvis jeg får 3 timer sammenhengende søvn en eller annen gang i løpet av natten. :)

Min har så langt, bank i bordet, sovet godt på natta. Storebror sov sjelden lenger enn 1,5 time i strekk, så her nyter jeg søvnen :D ;) tenker at hver natt kan være den siste :o :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen rutiner her. Er oppe 1-3 ganger om natten for mating. Er trøtt for tiden, men får ikke lagt meg på dagtid heller.

Tror mye ligger i at hun bruker smokk, når hun våkner sutter hun seg selv i søvn og holder ut litt lengre uten mat om natten :)
Hun spiser mme så syntes smokk var greit å bruke :)

Hun spiser somregel ei flaske i 10-11tiden før jeg tar henne med når jeg legger meg. Så spiser hun igjen en gang mellom 2 og 4,alt ettersom når hun spiste på kvelden, og våkner igjen mellom 7 og 9 til neste måltid :) men her står vi andre opp kl 6, så hun bare sover seg igjennom det :p

Ganske deilig at hun sover om natta.. Får bare maten så sovner hun når den er nesten tom :p

Er oppe 1-4 ganger iløpet av natten. Varierer veldig. Han bruker litt tid på å falle i søvn etter han har våknet også, så kan bli veldig slitsomt. Men vi holder ut :-D Skal ikke klage da :p

Her legger hun seg med meg sånn i 00 tiden. Sover da til ca 05:00 for så å få mat. Så sover hun til sånn ca 10:00. Vært så i ca 2 uker nå :) så veldig fornøyd med kun å stå opp 1 gng pr natt :)
Samme her :D

Får fra begge bryst ca kl 23, når jeg legger meg, så våkner hun kl 3, 6 og 8. Får stort sett fra ett bryst om gangen da. Er som regel oppe og skifter bleie etter 3-puppen.

Har endelig kommet litt rutiner inn her nå, hun våkner som regel rundt 02 og 06. Altså 2 ganger :-) det er jeg fornøyd med så langt. Gleder meg til hun sover litt lenger også :-)

Back
Topp