Hvordan er natten?

mharty

Forelsket i forumet
Dere som har født til nå her inne, hvordan er natten deres? Når legger dere baby?
Her blir det ekstremt lite søvn, for lillenurk sover som en stein på dagtid, og tvert kvelden kommer våkner hun til! Og jeg klarer ikke sove når jeg hører st hun ligger våken og lager masse lyder! Hun gråter ikke, ligger bare å smatter på seg selv, spenner med bena, hikker litt osv.. I tillegg blir jeg samtidig livredd dersom hun plutselig blir helt stille, redd hun ikke puster:p derfor ender det ofte opp med at jeg tar hun over i sengen vår, for da sovner hun med en gang, og hver gang jeg våkner til kan jeg kjenne at det er liv:p
Er det bare jeg som har det slik?:p

Her soves det døgnet rundt med unntak av mat hver 2 time. Hun har såvidt glippet litt på øynene!

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Her sover det døgnet rundt, med noen matpauser:-) de siste to dagene har hun hatt et par små våkenperioder- den ene akkurat når jeg vil sove. Men hun sover i nestet sitt i vår seng, så der ligger hun og smatter;-)

På nettene har hun så langt spist nesten konstant, men med lengre og lengre soveperioder mellom de siste nettene, så det skal nok gå seg til. Har henne i vår seng til skikkelig rutine er på plass i alle fall. Har ikke skaffet seng til henne en gang enda:-D

Mye soving, men har våkenperioder to ganger til dagen, ca. Sover hele natta. Kan legges i seng fra 24-0130 :P

Dere som har født til nå her inne, hvordan er natten deres? Når legger dere baby?
Her blir det ekstremt lite søvn, for lillenurk sover som en stein på dagtid, og tvert kvelden kommer våkner hun til! Og jeg klarer ikke sove når jeg hører st hun ligger våken og lager masse lyder! Hun gråter ikke, ligger bare å smatter på seg selv, spenner med bena, hikker litt osv.. I tillegg blir jeg samtidig livredd dersom hun plutselig blir helt stille, redd hun ikke puster:p derfor ender det ofte opp med at jeg tar hun over i sengen vår, for da sovner hun med en gang, og hver gang jeg våkner til kan jeg kjenne at det er liv:p
Er det bare jeg som har det slik?:p
Hehe nei, du beskriver meg der :-P

Her spiser han seg opp for natta og er leggeklar rundt 23. Da sover han gjerne 1,5-3,5 time før det er mat igjen, og så blir det kortere tid mellom matingen. Bare foreldrene hadde vært flinke til å legge seg når han er klar :-P

Mor til 2 ♡

her er snuppa klar for natta en gang mellom 22 og 24. sover i alt fra 3 - 5 timer sammenhengende, og så blir d kortere mellom måltidene etter det. må skiftes på en gang på natta, men legger seg til å sove igjen. noen ganger med litt knirk, men sovner bestandig greit.

Legger meg samtidig som han, alt imellom 2130 og 23 (ca) da sover han ca 3,5-4 timer ( deilig!) og så er d mat ca annenhver time etter det, og så er det morgen imellom 7/8 en gang.. Og er da våken ca en time før dét sover igjen ;) har fått en rolig og fornøyd baby denne gangen føler jeg;) nr 1 hyla/ gråt hele ettermiddagen/kvelden i lang tid :/

Her er hun mye våken om dagen, og sover mer om natten. Tar kveld ca 21 ( bærer henne med meg fra stuen når jeg legger meg) og får mat hver 3.-4. time :) våkner igjen i 8-9 tiden. Luksussituasjon syns jeg, for med nr en var det virkelig ikke slik! Han var våken døgnet rundt føltes det som ;)

Jeg har vært så fornøyd en god stund, men de siste tre kveldene har vesla grått mye, og jeg tror det er fordi hun har magevondt. Er veldig redd for at det fortsetter. Slik i halv elve-elve tiden roer hun seg ned, og vi sover ca tre timer mellom hver mating etter det. Det er godt da :)

Han roer seg en gang mellom 20-22 ca. Noen ganger før. Sover mellom 2-4 timer imellom ammingen på natta. Sovner igjen med en gang. Har dessverre sklidd litt ut da vi har begynt å sovne sammen i senga, da sovner han før han får spist ferdig og kan gjerne våkne vær time.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Kjenner meg veldig igjen. Her sover vesla mye på dagtid. Og når vi legger henne i senga si på kvelden, så ligger hun ofte og lager masse lyder, smatter, hikker og diverse knirkelyder :p og jeg får heller ik sove skikkelig når hun lager sånne lyder ;)så blir i grunn ik helt nok søvn nei ;)

Back
Topp