Hvordan er mennene deres ?

Haha :) Det viser jo bare at vi er forskjellige. Noen fasit finnes det jo ikke. Godt mannen er såpass interessert, så han kan ordne det som ikke interesserer deg ;) Kanskje du "hviler" litt på han? Hadde ikke han brydd seg, måtte kanskje du tenkt mer på det? Vet ikke jeg, men gøy at det kan være motsatt :D

Nei. Det gjør jeg ikke :) Vi fordeler bare alt veldig naturlig mellom oss. Alt med barn og hus deles 50-50 men han er mer lekete av natur men jeg er den som synger, leser og lager mat. Det handler virkelig ikke om interesse når det gjelder egne barn

Nei. Det gjør jeg ikke :) Vi fordeler bare alt veldig naturlig mellom oss. Alt med barn og hus deles 50-50 men han er mer lekete av natur men jeg er den som synger, leser og lager mat. Det handler virkelig ikke om interesse når det gjelder egne barn

Tenkte på svangerskapet :) Tolket det som at han interesserte seg mer for det enn deg, siden tråden handlet om interesse i svangerskapet. Noen ganger uttrykker man seg dårlig, og det blir lett å misforstå. Tolket det absolutt ikke som at du ikke er interessert i barna dine altså :)

Her er han super involvert. :) våkner på nettene at han stryker meg på magen, og han snakker til den hele tiden. Utstyr er han med å velger, men interiør til barnerommet er det jeg som ordner.
Vi leser uke sammendragene sammen, og nå som han er borte må jeg sende magebilder og litt hjertelyd video. Han synes det er veldig tøft å være borte nå som jeg er gravid, så må holde han oppdatert.
Han har alltid gledet seg veldig til å bli pappa, mens jeg alltid har hatt lyst på en 3åring....

Back
Topp