Hvordan er matlysten?

Eier ikke matlyst om dagen, men går og er sulten nesten hele tiden..

Huff! Matlysten er så dårlig! Ingenting som frister selvom jeg vet at jeg må spise for å holde kvalmen i sjakk:hungover:

Her har kjøleskapet blitt en fiende om dagen. Holder pusten - åpner kjøleskapet - tar ut det jeg skal ha - lukker det igjen fortere enn svint. Resten av de jeg deler hus med sier det ikke lukter noenting i kjøleskapet, men jeg og magen vet bedre :P

Har lyst, men det forsvinner fort. Og hvis jeg blir sulten, så kommer kvalmen. Jeg for spist mer tidlig på dagen, men på kvelden er jeg helt

Her har kjøleskapet blitt en fiende om dagen. Holder pusten - åpner kjøleskapet - tar ut det jeg skal ha - lukker det igjen fortere enn svint. Resten av de jeg deler hus med sier det ikke lukter noenting i kjøleskapet, men jeg og magen vet bedre :P

Haha, akkurat sånn har jeg det og! Går å gruer meg til å åpne kjøleskapet, og noen ganger brekker jeg meg bare av tanken på at jeg må åpne det snart [emoji85]

Kjempe sulten HELE tiden. Men ingen mat frister.

Også blir jeg kvalm om jeg ikke spiser når magen befaler det. Håper det snart roer seg:dead:

Jeg også sliter med matlysten. Ene dagen har jeg lyst på noe. Helt til jeg får det foran meg, så blir jeg kvalm. Er ikke lett[emoji23]

Matlysta begynner jaggu å komme seg her gitt[emoji23][emoji23] Har nettopp spist 3!!!! ristabrødskiver med brunost og kunne glatt ha spist flere [emoji3][emoji85]

Back
Topp