Hvordan er matlysten?

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Lurer sånn på hvordan matlysten deres er? Jeg sliter sånn med å spise. Ingenting frister og får ikke i meg nok mat [emoji47]

Samme her (også kaster jeg opp en del i tillegg). Verste er at hvis jeg får lyst på noe og sender samboeren på butikken fordi jeg får akutt lyst på noe, så har de selvfølgelig ikke akkurat det.

Er sulten no og vurderer å finne et knekkebrød, men syns det er så vanskelig å finne noe pålegg [emoji30]

Har også null matlyst, men prøver å få i meg noe. Blir som regel knekkebrød med philadelphia ost og agurk.. Har ikke spist middag på fire uker. Håper kvalmen gir seg snart!

Samme her (også kaster jeg opp en del i tillegg). Verste er at hvis jeg får lyst på noe og sender samboeren på butikken fordi jeg får akutt lyst på noe, så har de selvfølgelig ikke akkurat det.

Er sulten no og vurderer å finne et knekkebrød, men syns det er så vanskelig å finne noe pålegg [emoji30]

Kjenner til det. Og det verste er at i et lite øyeblikk vil jeg ha noe, og når jeg har det forsvinner lysten igjen [emoji85]Føler meg skikkelig teit.

Lever litt på vann med frukt og bær, og frukt og grønnsaker. Det får eg liksom ikke nok av.

Her svinger det veldig! Er veldig på dagsform hva som frister, men merker det hjelper litt å dra på besøk til andre og spise der. Akkurat som om det er lettere :-)

Spiser og spiser og spiser. Sulten hele tiden.
Håper det snart gir seg

Jeg også. Kjenner at jeg godt kunne hatt det motsatt en liten periode ;) Alltid spennende å gå på butikken, fordi jeg alltid tenker: DET DER MÅ JEG HA NÅÅÅÅÅ! Haha

Går opp og ned - enten er jeg bare ikke sulten, og da er frukt godt men mat uaktuelt. Eller så spiser jeg HELE tiden. [emoji23]

Kjenner til det. Og det verste er at i et lite øyeblikk vil jeg ha noe, og når jeg har det forsvinner lysten igjen [emoji85]Føler meg skikkelig teit.

Lever litt på vann med frukt og bær, og frukt og grønnsaker. Det får eg liksom ikke nok av.

Godt fortalt hvordan jeg har det, helt likt. Savner å spise alt mulig, men mest middag mat[emoji17]

Jeg har litt det at jeg alltid vil ha noe, men finner ikke ut hva jeg vil ha, så da blir det ikke noe heller... Liksom, jeg er sulten, eller snavelsyk eller bare "tyggeklein" åsså går jeg i kjøleskapet eller skapet, ser ingenting jeg vil ha, og går og setter meg igjen... Så..

Godt fortalt hvordan jeg har det, helt likt. Savner å spise alt mulig, men mest middag mat[emoji17]

Litt godt å vite at ikke bare jeg er sånn [emoji85] Vi får krysse fingrene om at vi snart får skikkelig matlyst og får spist skikkelig middag igjen [emoji4]

Matlysten er helt grei, men klarer ikke å spise så mye før jeg blir kvalm.

Matlysten er god. Helt til jeg kaster opp [emoji85] håper det gir seg, så jeg holder på mere mat [emoji2]

Før kunne jeg gå flere timer uten å spise, nå blir jeg kvalm å uggen hvis jeg ikke spiser på 3-4 timer...

Jeg er svært varierende, kan gå mange timer uten mat, 'men når jeg først spiser så spiser jeg mye! De første ukene ville jeg ikke ha noe -nå vil jeg ha grillet pølse til frokost liksom!

Jeg er veldig opp og ned. Er mye kvalm, men har ikke kastet opp så mange ganger.
For meg har det hjulpet og prøve å spise regelmessig, ikke mye som frister. Men, prøver å velge sunn mat.
Også har jeg fått helt dilla på lollipop[emoji7][emoji87]

Jeg har litt det at jeg alltid vil ha noe, men finner ikke ut hva jeg vil ha, så da blir det ikke noe heller... Liksom, jeg er sulten, eller snavelsyk eller bare "tyggeklein" åsså går jeg i kjøleskapet eller skapet, ser ingenting jeg vil ha, og går og setter meg igjen... Så..

Det hørtes skremmende kjent ut :D alltid lyst på noe men ingenting man vil ha!

Jeg er veldig opp og ned. Er mye kvalm, men har ikke kastet opp så mange ganger.
For meg har det hjulpet og prøve å spise regelmessig, ikke mye som frister. Men, prøver å velge sunn mat.
Også har jeg fått helt dilla på lollipop[emoji7][emoji87]
Lollipop er så digg! :joyful::D

Er ikke kvalm, men matlysten er litt opp og ned.. Ganske lite som frister for tiden! Går mye i knekkebrød, frukt og salater :) Har forresten ikke spist (har ikke lyst på!) godteri, boller, brus o.l. siden jeg testet positivt, og det er ikke likt meg! :hilarious: Tunge middager frister heller ikke. Blir fort til at jeg skipper middagen en dag om jeg ikke føler for å presse i meg en halv porsjon..

Har veldig lite matlyst, men blir så uggen hvis det går for lang tid mellom måltidene, at jeg må trykke i meg noe :-p

Back
Topp