Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her (også kaster jeg opp en del i tillegg). Verste er at hvis jeg får lyst på noe og sender samboeren på butikken fordi jeg får akutt lyst på noe, så har de selvfølgelig ikke akkurat det.
Er sulten no og vurderer å finne et knekkebrød, men syns det er så vanskelig å finne noe pålegg [emoji30]
Spiser og spiser og spiser. Sulten hele tiden.
Håper det snart gir seg
Kjenner til det. Og det verste er at i et lite øyeblikk vil jeg ha noe, og når jeg har det forsvinner lysten igjen [emoji85]Føler meg skikkelig teit.
Lever litt på vann med frukt og bær, og frukt og grønnsaker. Det får eg liksom ikke nok av.
Godt fortalt hvordan jeg har det, helt likt. Savner å spise alt mulig, men mest middag mat[emoji17]
Jeg har litt det at jeg alltid vil ha noe, men finner ikke ut hva jeg vil ha, så da blir det ikke noe heller... Liksom, jeg er sulten, eller snavelsyk eller bare "tyggeklein" åsså går jeg i kjøleskapet eller skapet, ser ingenting jeg vil ha, og går og setter meg igjen... Så..
Lollipop er så digg!Jeg er veldig opp og ned. Er mye kvalm, men har ikke kastet opp så mange ganger.
For meg har det hjulpet og prøve å spise regelmessig, ikke mye som frister. Men, prøver å velge sunn mat.
Også har jeg fått helt dilla på lollipop[emoji7][emoji87]

Tunge middager frister heller ikke. Blir fort til at jeg skipper middagen en dag om jeg ikke føler for å presse i meg en halv porsjon..