Hvordan er magene?

regnbuens farger

Forumet er livet
Begynner det å bli store mager rundt her nå?

Jeg ser ut som en høygravid allerede, riktignok har jeg tvillinger der inne så da er det vel til å forvente... Uansett, når jeg møter folk jeg ikke har sett på en stund sier de "oj, nå er det ikke lenge igjen!" PUH, lurer litt på hvor stor jeg egentlig skal komme til å bli jeg altså...

Nesten 4 mndr igjen til termin, så dette skal bli spennende. Riktignok er det vel mange med tvillinger som føder før tiden har jeg fortstått... Men tungt skal det nok bli emoticon

I følge gynekologen min som jeg går til annehver uke, sier at jeg kommer til å få en større unge nå enn forrige gang :) hehe, så blir spennende. Har merket at magen har vokst mye i det siste i grunn. Blitt strammere liksom, for huden  :) Sammenligner også fra forrige gang, og ser at jeg er større nå! Så ja, kommer til å blir stor jeg :D Var innom jobben min og der er det ei som har termin i mars, og ho så jo ikke gravid ut i det hele tatt, så nå tror jeg virkelig på de som blir gravide uten å vite det og ender opp med fødsel i do..

Jeg har også stor mage....folk syns det e sprøtt at jeg ikke skal ha før 2.mai

Men men sann er det....får vel en liten godpjokk tenker jeg

Er ikke helt inne på dette med magebilder , men her er i alle fall et bilde av meg i uke 25 med tvillinger :-) Synes den begynner å bli mer en stor nok allerede :-b Ligger akkurat riktig på symfysemålingene for tvillingegravide , så regner med den er akkurat passe stor til tvillinger å være :-b

Alt for stor :p Snuppa her har arvet farens gener, og var liten ved fødsel, 2,6 kg....magen var hele tiden ganske liten...så ser jo nesten ut slik jeg gjorde når jeg var høygravid sist :p Trur denne ungen har arvet mine gener, jeg var 4 kg ved fødsel :)

STOR! ser det er flere tvillinggravide som har svart her og ja ser vell egentlig klekkeklar ut hvert øyeblikk.
Men koser meg egentlig litt med stor mage nå jeg da, blir nok verre om en stund når det blir tungt og digert, he he

Målte rundt magen for 2-3 uker siden og da var jeg over 100cm.

Synes magen har vokst veldig bare de siste 14 dagene, alle vanlige gensere strammer godt over kulen nå. Men foreløpig så er den "lett" å bære! ;-)

Her skulle jeg ha ønsket at magen var litt større, men den er fortsatt større nå enn ved forige svangerskap. Så jeg burde vel være fornøyd:-D

25 uker og noen dager.

Kjempestor. Nesten litt flaut for mange kommenterer at nå er det vel ikke lenge igjen. Når jeg var på kontroll for noen dager siden lurte sekretæren om jeg skulle på overtidskontroll. Symfysemålet er heldigvis normalt, så jeg får bare tenke at jeg er skapt slik at det synes lett på meg. Søsteren min hadde det likedan når hun gikk gravid. Folk kommenterte det stadig og sa hun sikkert fikk tvillinger og at jordmor ikke har satt riktig termindato for henne, selv om alt var normalt. 

Venter også tvillinger og er nok en del større enn de som har en i magen. Målte 98cm rundt magen i dag og er 22 uker i dag :) Får tidvis pusteproblemer når jeg ligger på sofaen. For jeg føler magen kommer helt opp i lungene :P Så lurer på hvordan det skal bli når magen blir ENDA større :P Her vet stort sett alle at jeg skal ha to, så får ikke så mange kommentarer på "nå er det ikke lenge igjen". Men var en selger i nøstebutikken som fikk store øyner når mamma sa det var gooood tid igjen til strikking :P hehe

Er tvillinger som har slått seg til ro inni her også så da ser jeg ut som en flodhest :P hahah og jeg overdriver ikke heller... Uffa meg har tatt på hele 7 kg til nå, og jeg har fortsatt 15 uker igjen :P

Jeg begynner å føle meg stor, men ser fra forrige svangerskap at jeg er ikke så mye større nå enn jeg var på samme tid sist. Har lagt ut magebilder her: http://evamariann.com/

Det eneste er at dnene gangen føler jeg at alt er mye tyngre enn sist! 

Noe sånt er magen min å helene7 .....
Vi får kose oss med magene våre mens vi kan og drite i ka andre sei

Litt større enn sist ;) men  akkurat passe nå..

Sykt mange som skal ha tvillinger her altså!

min mage begynner å bli ganske så stor.har bilder på profilen min.
men syntes det er koselig at magen begynner bli større da betyr det at den vokser ihvertfall å lever der inne hehe :)

Magen begynner å bli stor, men ser ikke gravid ut men tykk... magen har liksom økt i alle vinkler :/  Forrige gang så jeg gravid ut, så gleder meg til det nå også..lei av å se smellfeit ut

Tror den er akkurat passe:)

Glucusa skrev:
Magen begynner å bli stor, men ser ikke gravid ut men tykk... magen har liksom økt i alle vinkler :/  Forrige gang så jeg gravid ut, så gleder meg til det nå også..lei av å se smellfeit ut

Hehe, det er det samme til meg også Glucusa. Håper det snart blir hard, rund gravid mage.. :) men det blir vel på oss også :)

Glucusa skrev:

JEPPPP!! jeg melder meg inn i denne klubben!! jeg er så lei av å være feit!

Back
Topp