Hvordan er magene deres nå kontra tidligere graviditeter?

Baby2ruges

Flørter med forumet
Septemberbarna 2019
Selv så bærer jeg magen annerledes, men jeg er ikke noe større. Heller nesten mindre en jeg var med nr 1 :) gutt da og gutt nå :Heartblue
 
Bærer magen ganske likt, nesten litt mindre denne gangen.
Litt lei av å høre hvor liten mage jeg har fra andre. :inpain:
 
20190504_091030.jpg

Måtte prøve å finne sammenmignkningsbilder for moro , og magen er definitivt større denne gangen.. jente med første og gutter de to siste :) 11,5 år fra første til siste bilde :hilarious:
 
21+5 på begge bildene :D
 

Vedlegg

  • IMG_20190503_144631.jpg
    IMG_20190503_144631.jpg
    47,2 KB · Visninger: 41
Syns selv at babykulen denne gangen er noe lavere enn sist, men ikke sikker. Magen er nok definitivt større denne gangen, og kom mye tidligere :) Jente sist og gutt nå :)
 
Føler meg enorm i forhold til de to første svangerskapene:angelic::facepalm:
Men det er vell noe med det at man kan bli større for hver gang, her kom i hvert fall livmoren over skambenet i uke 6, å deretter kom magen ❤️
 
Selv så bærer jeg magen annerledes, men jeg er ikke noe større. Heller nesten mindre en jeg var med nr 1 :) gutt da og gutt nå :Heartblue


Uke 22 og nr 4 magen er kjempe liten, så liten at ingen vet at jeg er gravid, aldri vært så liten noen gang tidligere, skal på vekstkontroll om 14 dager ca, da legen syns jeg ikke har gått opp i vekt
 
Jeg hadde veldig liten mage sist, mens denne gangen har den vokst kjempefort i forhold. Jeg er nok på nivå som da jeg var høygravid sist (uke 20 nå), så lurer på hvor dette skal ende :bag: Her var det jo to som vokste i starten da, så var nok derfor den kom fort. Men føler den bare fortsetter å vokse :p Skal bli gøy å finne noen bilder å sammenligne med en dag. Sist var jeg veldig slank, mens nå har jeg både mye ekstra hud og fett + at alt har vært strukket en gang før. Så er vel en kombo :p
 
Fikk mage mye tidligere nå med nr 3 enn med de to første. Hadde 10 kg ekstra på kroppen i utgangspunktet også da, mulig det har noe å si. Er i uke 21 nå og ligger an til å bære lavt denne gangen også ser jeg, bar veldig lavt med nr 2. Sliter veldig med å sitte rett i ryggen og foroverlent allerede, føler magen er i veien
 
Føler meg enorm i forhold til de to første svangerskapene:angelic::facepalm:
Men det er vell noe med det at man kan bli større for hver gang, her kom i hvert fall livmoren over skambenet i uke 6, å deretter kom magen ❤️


Sånn har jeg og følt det, hadde tydelig mage allerede i uke 8, nå tok jeg jo bilder her om dagen, og jeg er ikke noe særlig større enda, bare bærer mere fordelt over magen, ser litt mer gravid ut enn hva jeg gjorde med nr 1, for der så jeg bare tjukk ut lenge ❤
 
Fikk mage mye tidligere nå med nr 3 enn med de to første. Hadde 10 kg ekstra på kroppen i utgangspunktet også da, mulig det har noe å si. Er i uke 21 nå og ligger an til å bære lavt denne gangen også ser jeg, bar veldig lavt med nr 2. Sliter veldig med å sitte rett i ryggen og foroverlent allerede, føler magen er i veien

Hadde og 10kg mer nå en med nr 1. Men jeg har lagt på meg mindre til nå, så jeg veide mer med førstemann 22uker på vei, enn hva jeg gjør nå :)
 
Fått mage tidligere og tidligere i hvert svangerskap, men nå i uke 20 er den like stor og lik form. Har gutt og jente fra før, venter jente nå
 
Back
Topp