Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur det e heilt normalt. Eg hadde vertfall veldig ubehag dei to første dagene.. Det blir kun bedre, men enda kjenner eg at eg er blitt herja litt med.. Litt oppblåst i magen, men trur det e bivirkning av lutinus.. Gjekk det ellers bra med uttaket hero?Tok ut igår å det føles som magen bare vokser og vokser. Føles som huden strekkes og at det ikke er nok hud. Er skikkelig stinn! Forferdelig ubehagelig. Deres erfaring?
Bare ett egg som ble befruktet, skal ringe å høre om det overlevde natta og delte seg normalt snart og overlevdeTrur det e heilt normalt. Eg hadde vertfall veldig ubehag dei to første dagene.. Det blir kun bedre, men enda kjenner eg at eg er blitt herja litt med.. Litt oppblåst i magen, men trur det e bivirkning av lutinus.. Gjekk det ellers bra med uttaket hero?innsetting i morgo? Håper magen snart blir bra
![]()
Det hadde delt seg i 4, hun dama sa egget så bra ut. Sette inn om en time!!!Oioioi!!!! Masse lykke tilhåper virkelig dette går veien!
so spennande
treng jo bere eitt gullegg
men då blir det ingen insett før i morgo i så tilfelle? Når det har delt seg i 8? Eg forstår ikkje heilt koffor det e forskjell på kor lenge dei velger å vente før innsetingen.. Mykje ein skal sette seg inn i
![]()
Å beklager det! Trodde du hadde uttak på mandagDet hadde delt seg i 4, hun dama sa egget så bra ut. Sette inn om en time!!!
Hadde uttak på mandag jaÅ beklager det! Trodde du hadde uttak på mandaghåper det gjekk fint i dag.
![]()
Trodde hun sa 4 delt, ble litt usikkerJa det e nok normaltso dobler det seg vel for kvar dag som går, derfor eg tenkte 8delt. Men supert at det var fint då
e du bedre i magen?
Trodde hun sa 4 delt, ble litt usikkerHåper det var bra likevel, men om det hadde stoppet opp i delingen så regner jeg med at de ikke hadde satt inn. er bedre i magen, men er fortsatt oppblåst, men det går seg til
Imorgen skal jeg på jobb igjen. Er litt spent men samtidig blir det godt å komme tilbake til hverdagen igjen etter 3 intense dagerEt bra egg e et egg som deler seg fra to til fire, fra fire til åtte osv. (So vidt eg har forstått. Et firedels egg e veldig bra, vårt var også detso fortsetter det å dele/doble seg når det e satt inn.. Eller et perfekt befrukta egg ville vertfall gjort det! So vi får håpe vi begge har det perfekte egget
so bra at du e på bedringens vei
![]()
Ja det forstår eg! Eg synst det var litt skummelt, var so usikker på kor "hardt" eg kunne jobbe og om eg kom til å klare å konsentrere meg skikkelig eller kun tenke på prosjekt "eskimo". Men eg er so glad for at eg heiv meg i det! Då går vertfall dageneImorgen skal jeg på jobb igjen. Er litt spent men samtidig blir det godt å komme tilbake til hverdagen igjen etter 3 intense dager
Takk, gleder meg litt til å komme på jobb etterpå faktiskJa det forstår eg! Eg synst det var litt skummelt, var so usikker på kor "hardt" eg kunne jobbe og om eg kom til å klare å konsentrere meg skikkelig eller kun tenke på prosjekt "eskimo". Men eg er so glad for at eg heiv meg i det! Då går vertfall dagenefor meg har deg vert godt, trur kanskje eg hadde gått på veggen om eg sku blitt heime. Håper det går like bra for deg
![]()