Hvordan er magen din nå?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Må innrømme at jeg hadde trodd magen skulle se omtrent ut som før graviditeten nå som sommeren er her. Men det gjør den ikke :( Utover dagen og kvelden er det akkurat som den eser ut og nedover :woot: Føler meg laaaangt fra bikiniklar i år! Hvordan er din mage nå?
 
Her har melkefritt kosthold virkelig gjort susen, kiloene har rast av.. Men selv om jeg veier mindre enn før svangerskapet, så trengs det noe oppstramming ;)
 
Ikke bikiniklar i det hele tatt :p
Stor deigklump men det er desverre ikke pga svangerskapet, men fordi jeg byttet røyk med snop for to år siden da jeg sluttet, og det har jeg ikke fått bort igjen heller.
 
Slafsete. Hehe. Langt i fra bikinikropp. :p
 
Tigerstripete deigklump.. :p
Etter tre svangerskap er det vel ikke så rart. Er ikke så opptatt av å være bikiniklar. Det har jeg ikke akkurat vært de 8 siste åra etter at jeg fikk barn.. Har ikke tenkt å gå å sprade på noen strand akkurat.
Man får væra som man er!!! :D
Men har begynt å gå litt lengre trilleturer og tar litt sit ups for å stramme opp litt. Får ikke bare la det ese ut :p
Gikk ned mange kiloer etter fødsel med ammingen. Men nå er vi nede i 1-2 amminger om dagen og da merker jeg at kiloene smyger seg på igjen. :p
 
Flat og fettløs. Har aldri slitt med magen da. Men nå har det vært travelt og mye stress! Så kiloene har rent av. Får heller høre at jeg har tatt av for mye, som har vært ganske irriterende det og i grunn. Ikke "hvordan har du det?", men "nå var du altfor tynn!". Menmen, bikiniklar i alle fall:p Har trent mye i løpet av mitt liv, så det har vell hjulpet på.
Enten er mann for tykk eller for tynn, for lite trent eller for mye trent? Blir det noen gang perfekt dere?:D
 
Flat og fettløs. Har aldri slitt med magen da. Men nå har det vært travelt og mye stress! Så kiloene har rent av. Får heller høre at jeg har tatt av for mye, som har vært ganske irriterende det og i grunn. Ikke "hvordan har du det?", men "nå var du altfor tynn!". Menmen, bikiniklar i alle fall:p Har trent mye i løpet av mitt liv, så det har vell hjulpet på.
Enten er mann for tykk eller for tynn, for lite trent eller for mye trent? Blir det noen gang perfekt dere?:D
Ikke lett å bli fornøyd nei :)
Jeg har alltid vært slank og trent jevnlig, men det var visst ikke bare det som skulle til her :p Blir nok ikke mye tid til soling uansett de neste årene :p
 
magen min var helt flat fra januar av.. så nå etter en haug med sjokolade begynner den å ese litt ut igjen :p klæra som var for trange før jeg ble gravid er nå for store :p

har aldri vært komfortabel i bikini så blir ikke noe nå heller.. Selvom jeg er på mitt tynneste så har jeg aldri likt å sprade halvnaken rundt. har ikke noe med kroppsfasongen min å gjøre. jeg bryr meg svært lite om strekkmerker og hengemage osv. jeg har født 3 barn og kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hvordan jeg ser ut :)
 
Last edited:
Ikke lett å bli fornøyd nei :)
Jeg har alltid vært slank og trent jevnlig, men det var visst ikke bare det som skulle til her :p Blir nok ikke mye tid til soling uansett de neste årene :p
Nei, var i Spania akkurat. Fikk ikke akkurat tid til soling. Ikke akkurat en aktivit for babyer:)
 
Ikke akkurat fast i fisken... Men, det er nok mest fordi jeg har vært lat og ikke kommet i gang med trening. Kiloene var borte et par dager etter fødselen, og jeg fikk ingen strekkmerker, så jeg er veldig fornøyd med hvordan kroppen min håndterte dette. Resten er jo opp til meg :p
 
Er 2 kg mindre enn før graviditeten men langt fra bikiniklar! Skulle ønske vi ikke skulle til Spania i år :/
 
Magen ser bra ut. Puppene derimot har omtrent forsvunnet..
Puppene orker jeg ikke tenke på engang. Jeg har små pupper i utgangspunktet, men erfaring fra tidligere er at de føles mye mindre når ammingen er over. Så jeg er egentlig ganske fornøyd med smmepuppene (når det er melk i, vel å merke) ;)
 
Mistet mange kilo med ammingen, nede i ti kg under startvekt nå, selv om jeg (nå, ikke i starten da) spiser som en mann og masse junk! Får også høre hele tiden hvor tynn jeg har blitt osv. Magen er nok litt deigete enda, særlig om kvelden. Men blir ikke så ille å gå på stranda som jeg hadde fryktet. Hvis det blir tid til det da, hehe.
Ammer mindre nå så må nok begynne sukkeravvenningen snart hvis ikke alt skal gå seg på igjen! Med min flaks legger sikkert alt seg på magen :p
Puppene er et annet kapittel.. Sikkert fordi jeg ammer mye mindre nå og har tatt av meg såpass. Men det er alt verdt det :)
 
Min er helt flat. Har ikke gjort så mye for det selv. Altså, den har sett ut sånn siden fødsel..
 
Back
Topp