Hvordan er magen din i forhold til tidligere graviditeter?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Dette er min nr 3. Og føler jeg her mindre mage med nr 3 enn nr 2. Syns det er uvant når jeg ser på bilder fra forrige svangerskap.

Hvordan er din gravidmage ift tidligere svangerskap? :)
 
Fått sent mage siden jeg er lang og ikke akkurat vært tynn når jeg blir gravid. Ser ikke at jeg har gravid mage enda. Når jeg ligger på ryggen innimellom er den mer synlig
 
Har fått mage tidligere og tidligere for hvert svangerskap. Men har allikevel vært omtrent like stor mot slutten. Er omtrent like stor i denne uka, som jeg var med nr 3. Tror selv jeg var littegrann mindre med nr 2 i denne uka, men ikke kjempe stor forskjell. Med første så var det på den tiden jeg begynte å få mage.
 
Jeg er like stor nå i uke 18, som jeg var i uke 31 med kommende storesøster:hilarious: håper det avtar nå, ellers ender jeg opp gigantisk!
 
Jeg er mye større nå enn da jeg gikk med den kommende storesøster :happy: morsomt å se på bilder å sammenligne.
 
Har kasta veldig mye opp dette svangerskapet så har ikke lagt så mye på meg utenom babyen, hvis dere skjønner, så kanskje derfor jeg føler meg mindre :p Men så var forrige gutt, så kanskje dette er jente :p Blir spennende på oul.
 
Jeg er vesentlig større nå enn med de to forrige. Men jeg synes også jeg er mer øm/lemster i livmora nå enn med dem. Noen andre som kjenner det?
 
Den er større enn sist, men er naturlig at den er større denne gangen. Ligger noen uker foran. :)
 
Har fått mage tidligere for hver gang. Dette er nr 3. Var større med nr 2 enn nr 1 på slutten, men magen var også da typisk «jentemage» med nr 2 og «guttemage» med nr 1.
 
Litt større nå enn med første. Tror det er en sammenheng med god matlyst og at det faktisk er nr 2. Spent på hvordan magen former seg om noen uker og om det blir store forskjeller :p
 
Mye større nå med Nr to :excited001 blir spennende å se hvordan det utvikler seg! Gutt nå, jente sist.
 
Vanskelig å si, er 20kg forskjell i startvekt på disse to svangerskapene. Ser ekstra feit ut nå:wacky: men kjenner jo at livmoren ligger bak der å vokser
 
Back
Topp