Hvordan er magen da jenter ? (fordøyelsen)

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Her har jeg vært løs i magen siden eggløsingen der jeg ble gravid! Veldig uvant siden jeg har vært forstoppet siden forje fødsel (15 månder siden).
Nå er jeg plutselig kjempe løs å har gått ned tre kg de siste to ukene pga dette.. Satser på at det stabiliserer seg litt etter hvert!

Her har jeg vært løs i magen siden eggløsingen der jeg ble gravid! Veldig uvant siden jeg har vært forstoppet siden forje fødsel (15 månder siden).
Nå er jeg plutselig kjempe løs å har gått ned tre kg de siste to ukene pga dette.. Satser på at det stabiliserer seg litt etter hvert!
Veldig opp og ned, kan være hard en gang og neste gang løs... Blir ikke klok på det :P

Jeg har slitt veldig med å gå på do helt siden jeg ble gravid, er i dag 11+1.. Hadde skikkelig stor mage i uke 10, mn i dag fikk eg endelig til å gå på do (hehe), og da minsket magen veldig :p nå føler eg meg egentlig ikke levelig gravid, men var på UL i går og såg en hoppende sprellefant inni der!! :)

For min del er det veldig varierende. Heller litt mer forstoppet enn løs vil jeg si og det er uvandt for pleier å ha veldig regelmessige dorutiner. Og mye mer luft i magen enn vanlig... ikke særlig kjekt.

Har vært mer løs enn vanlig, men ikke slik at jeg føler meg dårlig eller noe. Går ikke mer på do enn vanlig.

Jeg har irritabel tarm syndrom, så jeg har vært skikkelig dårlig i ukevis, og har næmest bodd på do:confused: men nå begynner jeg å kunne leve som normalt igjen:) magen min er faktisk en av hovedgrunnene til at jeg er redd for å miste, jeg vet at jeg alltids kan bli gravid igjen, men jeg tror ikke jeg orker å gå på en sånn periode igjen med det første:p

Slite veldig med forstoppelse, er heldig om eg får til å gå litt på do kver tredje dag.. sviske å sånn lactulose (?) fra apoteke sku funka, men lite funk her :/ Spise lite pga kvalme, men gått opp litt så sikker på forstoppelsen får meg til å esa ut :p

Slite veldig med forstoppelse, er heldig om eg får til å gå litt på do kver tredje dag.. sviske å sånn lactulose (?) fra apoteke sku funka, men lite funk her :/ Spise lite pga kvalme, men gått opp litt så sikker på forstoppelsen får meg til å esa ut :p

Du kan prøve å legge linfrø youghurt (la de ligge vertfall en time) å så spise! aller beste er vel om de ligger i activa eller biola.. Jeg var som sagt forstoppet i 14-15 månder og dette virket på meg! eller godt moden pære eller mango! vet hvordan det er å håper det snart går over for din del!!

her er jeg veldig treg i magen. idag var det så vondt i magen at jeg var redd jeg hadde kramper fra livmoren, men etter å ha sovet litt og fått gått på do (!!), så ble det mye bedre :) drikker masse vann, og prøver å spise mye fiber. utrolig rart at fordøyelsen blir så forandret når man er gravid...

Normal egentlig. Bortsett fra den uken jeg ikke fikk i meg noe som helst mat pga det kom opp igjen. :confused:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt veldig løs mage de siste ukene (i uke 8 nå), det kommer liksom ut den veien istedet for som oppkast. Var litt bekymret for om dette var normalt, men har skjønt at alt er normalt når det gjelder fordøyelsen og graviditet. Det har heldigvis kommer seg litt de siste dagene.

Jeg har slitt veldig med å gå på do helt siden jeg ble gravid, er i dag 11+1.. Hadde skikkelig stor mage i uke 10, mn i dag fikk eg endelig til å gå på do (hehe), og da minsket magen veldig :p nå føler eg meg egentlig ikke levelig gravid, men var på UL i går og såg en hoppende sprellefant inni der!! :)
*Lengre, skulle det stå!! Hehe

Jeg hadde veldig løs mage i noen uker, men det har heldigvis gått seg til litt nå. Trenger ikke være i umiddelbar nærhet av do nå iallefall. Var vel som værst mellom uke 7 og 10.

Har vært veldig løs, helt til siste uke for må får jeg ikke i meg så mye mat... Ned 7 kg til nå, fra jeg testet positivt. Er 8+4. Var i og for seg løs i hele svangerskapet sist, og la på meg mer enn nok da :D så er nok kvalmen og ammingen sin skyld.. må vel kanskje slutte å amme nå, når væskeinntaket er under en halv liter om dagen og vekta gikk ned 3 kg på en uke :( utrolig at det fortsatt er melk sier nå jeg!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Var passelig løs i magen ut uke 5, etter det har den vært supertreg!!!!! Merker stor forskjell på om jeg får i meg masse vann eller ikke!

Hardt her ja.. :S

Min har heldigvis vært normal til nå :-)

Var akkurat på do for andre gang denne uka. Sweet lord altså. Det er lite som kan måle seg med en skikkelig dassrunde :P :P .D

Back
Topp