Hvordan er lysten?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Lysten min er så å sei borte,klarer ikkje tanken på noe sex for øyeblilkketemoticon  Er så kvalmen om kvelden at eg ikjke orker noen ting.
Og stakkars gubben så prøver seg hver kveld,og blir avvist..

hvordan er det hos dere?

her er lysten som vanlig enda.. hadde helt sperre i uke 10-15 ca sist.. men så kom den tilbake for fult og mer enn det :P

Lysten er sånn som før, eneste er at jeg er trøtt og søvn betyr mye for meg fortiden. Har en samboer som aldri har vært noe særlig frempå når det gjelder sex, det har vært som oftes meg som kommer til han.

Fru Håttentått skrev:
Lysten min er så å sei borte,klarer ikkje tanken på noe sex for øyeblilkketemoticon  Er så kvalmen om kvelden at eg ikjke orker noen ting.
Og stakkars gubben så prøver seg hver kveld,og blir avvist..

hvordan er det hos dere?

Jeg er som deg... men min mann er liksom bare hjemme hver 3.uke... synes så synd på han nå, vi har hatt bryllupsdag og allting, men jeg blir kvalm bare han forsøker å ta på meg.... Frustrerende for oss begge.

Her har lysten vært litt så somm så i det siste, siden jeg ammer. Men nå har den virkelig tatt seg opp! Bare så synd at mannen ofte er opptatt med møter og slikt på kveldstid... ;)

Jeg har heller ingen lyst.. Bare kvalm og sliten, men har en meget forståelsesfull mann som bare gleder seg enormt over muligheten til å bli pappa. Har hørt at mange får en enorm sexlyst når kvalmen gir seg, så jeg satser på å ta igjen det tapte ;-)

stort sett har jeg lyst, men når kvelden kommer er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orker tenke på å pusse tenner en gang... 
Men i det siste har jeg begynt å få sånn klaus følelse... klarer ikke ha mennesker rundt meg, blir irritert på de, klarer ikke at sambo tar på meg fordi enten lukter det noe, han kommer borti håret så det lugger eller jeg er bare utilpass. ... merkelig... får sånn gi meg rom pliiis- følelse

hoho.. Lysten, ja.. La oss si det sånn at forrige uke vurderte jeg sterkt å reise tidlig fra jobben og overfalle mannen på hans jobb. Det var smertefullt å holde seg til veslejenta hadde lagt seg den kvelden :-p
Men samtidig har jeg en del vondter nederst i magen, og de blir verre under sex, så det hemmer meg veldig mye :(

ønskernr2 skrev:
stort sett har jeg lyst, men når kvelden kommer er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orker tenke på å pusse tenner en gang... 
Men i det siste har jeg begynt å få sånn klaus følelse... klarer ikke ha mennesker rundt meg, blir irritert på de, klarer ikke at sambo tar på meg fordi enten lukter det noe, han kommer borti håret så det lugger eller jeg er bare utilpass. ... merkelig... får sånn gi meg rom pliiis- følelse

Jeg hadde det også sånn sist.
Det hjelper å forklare det for mannen slik at han pusser tennene først og slikt, og å være øverst ;)

Her er lysten svært stor og økendeemoticon

Jo, lysten er der, men har ikke hatt sex siden vi fant ut at vi er gravide. Er fryktelig nervøs for å miste igjen, så jeg tror vi venter til etter UL.(forhåpentligvis innen to uker) Vet jo at sex ikke normalt er skadelig, men nå har jeg mistet to ganger og tar ingen sjanser denne gangen.

Lyst? Hvilken lyst? emoticon Hehe.... Her i gården finnes det ikke lyst. Mannen har fått beskjed om forbud inntil uke 12...... emoticon Jeg orker ikek å tenke på det en gang! Vil BARE sove!!!! 

ingen lyst her heller

her er også lysten heeeelt borte... men er veldig kvalm HELE tiden, så synes bare d er fælt å bli tatt på, håper kvalmen snart gir seg....

Jeg har ikke overskudd til sånne fritidsaktiviteter for tida :P 4 eksamner igjen så er det ferie :D Da blir det forhåpentligvis mer tid til det meste.

Back
Topp