Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig med bryllup !!Hei hei her er alt bra, Iselilja er flink som har begynt å gå litt snart 8 mnd. Sover godt om nettene også! Skal være hjemme med henne til juni gifter meg 25.april så det er mye planlegging om dagen
Vi gleder oss masse til bryllupet.Så herlig med bryllup !!
Håper dagen deres blir fantastisk
Wow, går hun allerede? Det er jo utrolig bra! Veldig tidlig ute hun da
Har hun begynt å snakke også?
Så herlig at hun sover godt om nettene. Godt for mamma
Åh så herlig med ammeslutt! Kjenner jo til "ammehistorien" din, og vet hvordan du har hatt det.Her går alt fint Snuppa får tenner, så det er litt kluss i den fine natt-rutinen vår:-/ Jeg har ENDELIG sluttet helt og amme. Og frøkna spiser nå kun 2 ganger hele kvelden og natten Begynner i ny jobb i slutten av februar, så nå nytes siste mnd hjemme med lille klisteret mitt;-) Hva med deg, Anna1984? Alt bra?
Imponerende !!!Vi gleder oss masse til bryllupet.
Ja hun har akkurat begynt å gå litt, så nå er det full fart her! Hun sier mamma og pappa men mest pappa.
Hvordan går det med dere?
Jeg er i barselgruppe og ingen av de andre babyene går ennå, Iselilja er bare veldig tidlig ute. hun begynte å krabbe når hu var 5 mnd. det kommer nok savner litt tiden da hun lå i armkroken å sov, var en fin tid det å. veldig koselig nå, men det er mye å passe på. kjenner jeg er mer sliten på kveldene nå enn for 1 mnd siden.. heheImponerende !!!
Noen babyer er bare helt rå!
Hos oss går det bra. Vi koser oss. Vesla har Ikke begynt å gå eller snakke enda
Kan nesten ikke vente ang snakkingen.
Gleder meg enormt !
Det er forståelig , at du er mer sliten altså Det blir mye løping etter henne kan jeg tenke meg.Jeg er i barselgruppe og ingen av de andre babyene går ennå, Iselilja er bare veldig tidlig ute. hun begynte å krabbe når hu var 5 mnd. det kommer nok savner litt tiden da hun lå i armkroken å sov, var en fin tid det å. veldig koselig nå, men det er mye å passe på. kjenner jeg er mer sliten på kveldene nå enn for 1 mnd siden.. hehe
Veeeldig befriende. Jeg savner det ikke i det heletatt.. Hun har ikke fått noen enda, men deg buler ut i tannkjøttet nede. Feberen var på plass i går kveld, og hun har vært fryktelig urolig dag og natt i to døgn. Så nå venter vi i spenningÅh så herlig med ammeslutt! Kjenner jo til "ammehistorien" din, og vet hvordan du har hatt det.
Må være en sann befrielse å være ferdig.
Ja stakkars, er nok ganske vondt for de små med tennene som kommer. Har hun fått mange?
Åj, det kan bli spennende! Krysser fingrene for at det går fintTja, jeg vet mer hvordan det går neste uke Da begynner pappa med 40% permisjon og jeg med 50% studier.
Lillegutt er veldig aktiv og mammadalt så dette kan bli spennende. Jeg regner med pappaen er utkjørt etter et par timer Men dette fikser han