Hvordan er juli-jentenes form?

MarsMamma

Elsker forumet
Hvordan går det med dere alle sammen? Er dere slitne eller bare full av påske-energi? Blir det mye ski-turer eller sofa kos nå i påska?

Her er sånn passe. Litt lei siden jeg har plagdes med bekkenet siden begynnelsen, men er ikke like trøtt lenger [:)] men så er det jo så godt nå når solen kommer frem igjen [:D]

Ha ei riktig fin helg alle sammen [:D]

Så fint at formen din e fin, synn d me bekkenet. Føle me dæ, fikk bekkenløsning for noen uke sia, å d blir bare værre å værre[:'(]

Formen ellers e fin da^^ men e sinnsykt trøtt hele tia, sover utruli dåli[8|]

Men ska ikkje klage[;)]
Ha ei flott helg du åsså[:D]

her ligge eg mye å slappe av..å gå 300 m betyr smerte resten av dagen/kvelden så d e isje mye eg får gjort, men va nå ute en liten tur i dag for å kjøpe påskesnop t meg sjøl i dag og få litt vårluft i meg :) blir fort trøtt om dagen og dritt bekken men ellers i god form :)

Helt ærlig så må jeg si at jeg egentlig er i superform for tiden.
Plages enda med tretthet og vont i ryggen innimellom, men i motsetning til mange andre skal jeg overhode ikke klage.
Egentlig har jeg vært ganske frisk hele svangerskapet[:D]

Formen er forholdsvis grei den... er hjemme i påska, så dårlig med skiturer etc... blitt mere sofa sitting, men i lystig lag og det er jo kos [:D]
Eneste jeg sliter med er tett nese til stadighet, det er jo noe som hører med til graviditeten, men nå har jo jeg allergi i tillegg og får jo ikke bruke medisiner som jeg har.. så litt slitsomt og ha redusert pust i nese og lunger. Overlever da det og [;)]

Utenom bekkenløsning og halsbrann er formen på topp[:D] bare gleder meg til late dager på stranda og grillings på verandaen jeg[:D]

Er det pollenallergi du sliter med?
Jeg er hvertfal allergisk mot pollen, og lurte lenge på om jeg kunne bruke samme medisin som jeg alltid har gjort.
Jeg blir tett i nesa, og får kraftig hoste når pollensesongen starter. Men så lenge jeg tar medisin så slipper jeg unna det værste.
Snakket med legen min om dette på forrige kontroll. Han sa at jeg ikke kunne bruke den vanlige medisinen min, men han har gitt meg en annen som foreløbig ser ut til å fungere bra.
Her i Bergen er det jo full vår, så sesongen har nok startet allerede.

ORIGINAL: Devilina
Eneste jeg sliter med er tett nese til stadighet, det er jo noe som hører med til graviditeten, men nå har jo jeg allergi i tillegg og får jo ikke bruke medisiner som jeg har.. så litt slitsomt og ha redusert pust i nese og lunger. Overlever da det og [;)]

Fint å godt å høre at formen er såppass bra her inne :)

Må si det samme som ei anna, så lenge jeg gjør ting i mitt tempo, så fungerer jeg fint. Men hadde vært annerledes hadde jeg vært i jobb jah!

Vi er også hjemme, å blir ingen ski-gåing siden ingen av oss har ski enda [:-] å ute er det bare is overalt så blir lite leking ute også,men men!Skal ikke klage :) Er jo kjempekoselig å finne på ting inne med snuppa også :)

Syns formen er bra:-)
Tross i litt uvi og av og til litt isjas plager så er jeg i ganske bra form. Ingen store alvorlige plager.
Er veldig glad jeg ikke har merket noe bekkenløsning!! (bank i bordet)

Hihi, ingen skigåing her. Satt pent planta i spa-avdelinga da mor og minstesøster dro ut for å stå i bakken [:)] passet meg utmerket ja! [:D]

Bortsett fra at jeg blir fort trøtt og har litt halsbrann og at korsryggen er veldig sliten og øm, så er alt flott! Føler meg frisk og fin ihvertfall!

Hilser alle fra påskefjellet![:D]

Formen er ganske fin, men det er så uvandt å ikke kunne gjøre alt man gjorde før lengre. Min kjære er på Galdhøpiggen i dag, og gjett om jeg er S J A L U!!! Jeg og vil, men er nok ikke i så god form lenger nei...:P Har vært en tur på langrenn i dag og var også det på torsdag da. Og i går var det en liten fottur på en liten fjelltopp med hunden. Mens de andre var på Randonneetur:P Men men, bare tre mnd igjen[;)]

Mest frustrerende er hormonene!! Jeg er liksom til tider ikke meg selv lengre, og det er frustrerende synes jeg!! Sur og trist, er da ikke meg det!!!

Formen min er upåklagelig om dagen [:)] Har vært både 100% og 40% sykmeldt en periode på grunn av kvalme og trøtthet. Dette er heldigvis over og jeg føler meg helt fin. Har også hatt et par uker med "ischias" plager i venstre bein, men dette ble helt borte for noen dager siden. Nå håper jeg bare det holder seg slik resten av svangerskapet [:D]

Helt topp! Merker ikke at jeg er gravid hadde det ikke vært for magen.
Er litt trøtt om dagene, men det er fordi vi har ei som er litt urolig på nettene for tiden.
Er kjempeglad for at jeg ikke har merket noe til premature rier til nå. Forrige svangerskap ble fødselen stoppet i uke 24 og jeg var kjempeplaget med premature rier\kynnere. Hadde ultralyd annehver uke de 3 siste mnd'ene.

Føler alt går bedre denne gangen [:)][:D]

Back
Topp