Hvordan er humøret om dagen?

Lisee

Elsker forumet
Hvordan er humøret om dagen da, jenter? Er dere bare harmoniske og lykkelige?[:D]
Man leser jo så mye om humørsvigninger under graviditeten.
Selv tror jeg at jeg er nokså blid og fornøyd, men har merket litt av disse svingningene[;)] "Lunta" er nok ikke lenger enn den pleier å være! Har flydd i taket over bagateller noen ganger og må si jeg sjems litt når jeg får roet meg igjen. Som regel går det jo utover mannen, stakkar. Han bare rister litt oppgitt på hodet[:o]
Det er ikke sikkert vi er verdens enkleste å leve med om dagen[;)]

JEg er i generelt godt humør, men har merket at jeg kan hisse meg opp når det kommer til mat. Ellers er jeg en positiv jente.

Derimot når jeg setter foten ned ang. ting som trengs å sies fra om ..... På slike ting som at jeg er lei av å passe mammas katt i tre år, og nå gir jeg katta vekk! Vil ikke ha no katt, spesielt ikke nå som jeg er gravid og ikke skal røre rundt i en kattesand, og ihverfall ikke når jeg popper ut ungen.

Da får jeg beskjed om at jeg er hormonell og alle smiler og er så forståelsesfulle....

Fått litt inntrykk at gravide må alltid være glade for å ikke virke FOR gravide...

Men HEY! si ifra hvis noen vil ha en altfor kosete katt. Abyssiner. Katta er supersøt, men jeg har en hund fra før av og føler det er nok med den.

Åjada, humørsvingninger er det nok av.. Bruker vanligvis ikke å bry meg så mye om småting, men nå.. herreminhatt, det er så jeg sjemmes! Å stakkars samboeren min.. Jeg blir sint og irritert av hver minste ting den ene dagen, bryr meg ikke om noe den andre dagen, gråter så jeg ikke får puste den tredje dagen, and so on and sooo on.. Det er virkelig grusomt! Jeg føler med alle som har humørsvingninger, å prøver å trøste meg med at det går over!

Back
Topp