Hvordan er humøret gjennom dagen

Aurora

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Marsipanene 2019
Hei. Hvordan er humøret deres gjennom en dag ?

Jeg er i helt ok humør når jeg står opp, så er jeg også i ok humør frem til lunsj. Etter lunsj blir jeg potte sur fordi folk prater om andre ting enn baby og barn. Det er jo forståelig, det er bare menn på jobb. Etter at jeg har vært sur en time, prøver jeg endre på stemningen min og kan få noen " lykke bølger " og blir helt overlykkelig. På kvelden kan jeg bli på gråten av ingenting. Humøret mitt svinger mye gjennom dagen.

Hvordan er stemningen hos dere andre da? Husker min var fryktelig varierende!

Veldig bra , men lunta er ekstrem kort. Ikke kveruler med meg lissom . Ellers er jeg veldig blid og fungerer bra. Har det veldig bra på jobb og med venner og barn og familie .

Godt humør egentlig. Men kan bli fort irritert hvis jeg har sovet for lite.

Rett å slett ustabil

Her er det ikke så ulikt det vanlige, men merker jeg blir lettere rørt, gjerne av ting jeg leser - historier her inne, ting i avisen (både fine og triste ting). Kunne bli rørt før også, men tror det berører meg litt mer nå.

Jeg er skikkelig ustabil om dagen, griner og ler om hverandre. Begynte plutselig å hylgråte når mamma la ut et bilde av hunden vår på Facebook. Jeg syntes han var så fantastisk fin og flink [emoji28][emoji23]

Jeg er ofte på gråten av småting ... det er slitsomt

Back
Topp