Hvordan er humøret deres nå på slutten?

Sandra1987

Glad i forumet
Jeg kjenner der varierer veldig ifra dag til dag. Jeg er VELDIG KLAR for og føde! Men kjenner så lite modning. Med de to andre hadde jeg myee modning på slutten. Jeg kan stå opp og være helt knust fordi ingenting har skjedd i løpet av natten og få en kjempe fin dag etter hvert eller omvendt. I dag har jeg hatt en veldig fin dag, men kjenner nå at når kvelden kommer så vil jeg så inderlig at det skal begynne.. Det er så slitsomt og være så hormonell og utolmodig! Føler jeg er den eneste her inne som ikke kjenner noe eller har tegn til noe. Vet jeg klager, men måtte bare få det ut!! Er så himla lei! Hadde jeg enda hatt murringer så jeg visste at noe kom til og skje snart..Meeeen nei!

♡Termin 15 juli♡

jeg kjenner ikke noen tegn :) Ikke noe murring eller noe. men skjønner at du er lei :) jeg syns foreløbig det har vært deilig med en uke med avslapning etter jeg gikk ut permisjon, men blir nok utålmodig snart :)

Jeg kjenner jeg blir fort sliten, og da kan jeg være litt muggen og krass i svara mine. Men sånn ellers går det veldig greit.
Jeg har å lite modning nå, kjente mer for ett par uker sida, men jeg stoler på kroppen min at noe kommer til å skje i løpet av første uka etter termin. Men vet jo ikke sikkert. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Her er humøret litt opp og ned, føler meg som en tenåring..!! Har en del nedpress. Vet ikke helt hvordan modning kjennes ut, så vet ikke om jeg har det ;) Har fortsatt en måned igjen til termin, og kjenner at jeg trenger tiden til å bli klar :)

Her er humøret helt rævva for å si det rett ut! Har så lyst til å få ut denne ungen men ingenting skjer. Jeg har belaget meg på å gå max overtid siden dag 1 men nå som det nærmer seg har jeg såååå lyst til at det bare skal begynne og er rimelig utålmodig! Det er jo egentlig ikke lengeigjen i det hele tatt men jeg føler dagene snegler seg avgårde.. Jaja.. Er ikke så mye annet å gjøre enn å vente. :) har jo selvfølgelig noen dager som er bedre enn andre så jeg får nyte de. :) hehe

Termin 16 Juli

Humøret er opp og ned. Kjenner jeg er drittlei av å være gravid og vil få ut denne babyen fortere en f....
Dessuten har de to eldste ferie også, å mannen jobber enda. Så det kan bli lange dager, og merker på ungene at mammsen er for lite aktiv, hehe. Så skal bli godt å kunne gå mere enn 10 m uten å få kynnere og murringer.... Er dessuten konstant trøtt, får aldri nok søvn og føler meg uopplagt til tider.

Jeg er heldigvis ikke sur og sint på de i rundt meg :) Men det er følelsen jeg går med som er så irriterende. Det og følse seg stor, tung og veldig lite attraktiv er ikke noe god følelse. Når jeg går så føler jeg bare at jeg vagger meg bortover som en pingvin med bekkenløsningen min. Og jeg føler ikke jeg kan snakke med noen om det heller. Vil ikke og klage hele tiden heller.. Jeg er mye trøtt og sliten og hviler flere ganger om dagen nå. Men det er vel normalt nå på slutten :) Men mest irriterende er det at jeg ikke merker noevtil murringen eller menssmerter. De to andre barna kom på denne tiden så nå er jeg ekstra utolmodig! Men jeg har hatt et veldig fint svangerskap da :) Ikke mye plager og holdt meg sunn og frisk :) Så det er liksom nå jeg går her og vagger og holder på og drive meg selv til vannvidd.. :P

♡Termin 15 juli♡

Eg e blitt et hormontroll eg no!! :P
Vært fin hele graviditeten liksom...

Vente ei tulle 20 juli <3

Humøret går veldig opp og ned. Crappy dag i går - ganske bra i dag. Kan grine av ingenting. Hjalp ikke å ha gått opp ytterligere 2,5 kg på halvannen uke heller. Skulle ønske jeg fødte før termin, men tviler sterkt på det. Murringer og vonde kynnere har jeg hatt i flere uker allerede, så tror ikke det er tegn på at noe er på gang enda. Blæh...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Kjære alle hormonelle damer her inne, jeg håper dere får en super fin dag i dag med masse godt humør, sol og varme grader! Og at vi som er klar for og føde, gjør der i dag! :D :D Håper det hjalp bitte litt! ;)

Vi skal på avslutning i bhg for minstemann i dag så håper dette blir en god dag. Sola skinner og det er meldt 19 grader så det ser bra ut foreløpig hvertfall ;) ;)

♡Termin 15 juli♡

Ikke så mye forskjell på mitt humør. Verre med sambo sitt :confused:

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Kanskje dumt av meg å komme med en sånn overpositiv "humøret er på topp"-greie, men det er nå en gang det da! Enda ting står fullstendig på hodet i heimen og vi nok ikke rekker å bli ferdige, så er jeg ved veldig godt mot! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Back
Topp