Hvordan er huden?

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hvordan er huden i ansiktet deres?

Da jeg var gravid med jentene hadde jeg veldig uren hud tidlig. Jeg så generelt mer sliten og blass ut på en måte også. Det sies jo at jenter i magen stjeler mors skjønnhet. Lurer på om dette stemmer, for denne gangen er huden min helt anderledes, så kanskje det er en liten pjokk inni der? Denne gangen er huden renere og ser spenstigere ut på en måte. Mora mi la merke til det her forleden og sa at det var noe anderledes med meg, og alt falt på plass da jeg sa jeg var gravid.

Jeg har så og si ingen kviser nå. Helt fantastisk! :joyful: Men føler meg som en dass likevel:p
Hadde det likt med forrige, det var jente. Med gutten hadde jeg endel urenheter, syns jeg å huske..

Jeg har hatt to jenter i magen og har blitt skikkelig kvisete og uren i huden begge gangene! Har ikke hørt om at det har noe med kjønn å gjøre, men litt gøy å fundere da :) Er fortsatt tidlig i løpet her, så har ikke fått noe enda. Håper jeg slipper denne gangen, for det er skikkelig slitsomt!

Er i uke 6-7 og har de siste to ukene fått masse kviser. Har aldri slitt med det før, heller ikke i de forrige svangerskapene mine (gutter begge to)

Er i uke 6-7 og har de siste to ukene fått masse kviser. Har aldri slitt med det før, heller ikke i de forrige svangerskapene mine (gutter begge to)
Litt gøy å spekulere i om det betyr at du får jente denne gangen da :D

Jeg har fått mye mer uren hud (både i ansiktet og på skuldrene) etter at jeg ble gravid. Kan ikke huske at det var sånn sist, og da fikk vi gutt :)

Foreløpig føler jeg meg veldig fin i huden :angelic: 7+0. Mener å huske fra sist gang at jeg hadde en del uren hud. Fikk jente.

Huden virker ganske normal/bra, med små svigninger. Håret derimot føler jeg blir mye fortere fett enn før.

Håret blir fort fett og det popper opp kviser. Hadde ikke problem med fett hår forrige svangerskap. Men hadde runder med kviser sist.

Kanskje litt utenfor tema men. Jeg har psoriasis, og forrige svangerskap forsvant det over natta da jeg ble gravid og var helt borte i 6 mmd. Helt fantastisk! Denne gangen er det lite endring. Syns det er så merkelig..

Full av små kviser, og føler meg skikkelig ufresh... :grumpy: var sånn sist også, og da ble det jente:p

Har et stort rødt felt med eksem/urenhet mellom munn og hake. Pleier aldri å ha det, men nå kan det jo være støttemedisinene som er grunn for min del. Hadde det på akkurat samme plass sist, men husker ikke når det forsvant.

Har et stort rødt felt med eksem/urenhet mellom munn og hake. Pleier aldri å ha det, men nå kan det jo være støttemedisinene som er grunn for min del. Hadde det på akkurat samme plass sist, men husker ikke når det forsvant.
Jeg har samme. Røde felt fra munnvikene og ned mot haken, pluss tørr..

Urk, har fått skikkelig masse nupper. Er egentlig ikke kviser, men en type eksem (perioral dermatitt), men det føles like ufresh:bored:

Har fått den såkalte glowen. Konstant oljete i hele ansiktet :yuck: jeg har alltid hatt fin hud og ikke vært plaget med kviser eller fet hud. Heller mer mot tørt. Men nå sklir brillene av nesen liksom. Haaaaater det. Hahah! Synes det har sin egen lille lukt også, får helt fnatt.:wtf::laughing002

Masse kviser. Har en del til vanlig også, men ikke så hyppig og mye. Ingen glød ennå her, nei... Husker ikke om jeg hadde mye uren hud sist. Tror ikke det.. Fikk gutt da. Er det virkelig et tegn på jente å ha uren hud? Jeg tror ikke helt på alt sånt, men vi får se da. Jeg har ikke noe ønske om ett spesifikt kjønn uansett. Håret blir vel også noe raskere fett, ja.

Back
Topp