Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det også handler mye om hva vi spiser i graviditeten i forhold itl hvor ren hud vi harMiriamsmams skrev:
tezzie skrev:
Tror det også handler mye om hva vi spiser i graviditeten i forhold itl hvor ren hud vi harMiriamsmams skrev:
FEIL!! Det handler om hormoner og gener. Vær heller lykkelig over at du selv ikke har problemer istedet for å gi andre enda verre selvtillit ved å si at de ikke er flinke nok med hva de spiser....aaaargghhhh, er så dritt lei å få slikt slengt i trynet.
Jeg ble en periode ordentlig dårlig og raste ned i vekt pga slike kommentarer som dette, så vær litt forsiktig med hva du slenger ut uten å ha kunnskap om det (spesielt når du selv ikke har gått gjennom det selv!) Jeg spiste ikke usunt i utgangspunktet, så det ble heller at jeg tok det helt til det ekstreme fordi jeg trodde det var min egen feil.
Heldigvis sendte mann meg til slutt til en hudspesialist som konstanterte at dette overhodet ikke hadde noe med hva jeg spiste, men med gener og hormoner i ubalanse. Jeg veide under 50kg og er over 170 høy, det var IKKE gøy.
Nå er jeg heldigvis blitt en sterkere person, og takler problemet mitt bedre, klarer å holde det i sjakk men blir ikke kvitt det helt. Jeg har gått gjennom det hardeste hestekuren som går ann å ta for å bekjempe den type akne jeg har, denne fikk jeg pga hvor mye dette problemet påvirket meg psyisk og fysisk, Blir bare gitt til tilfeller der det er helt nødvendig og ingeting annet fungerer! til og med dette tok ikke helt knekken på det, men gjorde det bedre det gjorde det :)
Nå er jeg veldig opptatt av å få frem at andre må være forsiktige med hva de slenger ut, det kan virke så lite for dere, men når man får en haug slike kommentarer og har det ekstremt tøft, så er det absolutt ikke lite! En liten kommentar fra dere kan ødelegge en dag, uke, måned for andre!! husk det
Et hudproblem kan bli så alvorlig at det tar overhånd. Om noen føler det slik, for all del gå til en spesialist som kan gi korrekt diagnose og behandling! ikke gå og tro at dette er noe du bare må takle alene. Og prat med noen, enten kjente eller ukjente som har hatt eller har samme problem.
Ok...kremt...dette ble veldig langt og veldig engasjert føler jeg..hehe...er bare at dette er noe jeg brenner så sterkt for, feilinfo må bort!
Så joda jeg har også uren hud jenter, men vi er jaggu lekre gravide for det ;)