Hvordan er hjertefrekvens på din baby?

Jeg tar det hos fastlegen. Aldri i verden at jeg ville brukt doppler hjemme. Hadde brukt det daglig og det er ikke bra. Han sin doppler teller hjertefrekvensen.
Ja, enig med deg. Jeg kunne heller aldri hatt doppler hjemme - hadde blitt smågal. Håper du finner beroligende svar! Det ser jo ut som det er vanlig at frekvensen synker litt.
 
Ja, enig med deg. Jeg kunne heller aldri hatt doppler hjemme - hadde blitt smågal. Håper du finner beroligende svar! Det ser jo ut som det er vanlig at frekvensen synker litt.
Jeg hadde litt lyst på doppler, men jeg tror også jeg ville blitt stresset av det. Så bedre å ikke ha det hjemme. Snart begynner jeg jo å kjenne spark jevnlig uansett.
 
Jeg er ferdig med OUL. Jeg spurte og hun sa at alt fra 120 til 160 er normalt nå. Det er bare stor intervall og alt er normalt. :)
 
Her ligger han på mellom 120-155 , alt ettersom han slapper av eller er i stor aktivitet :) helt normalt :) uke 9+5 var det 170 som ble målt på ul, da sparket han som bare det , men fikk beskjed om at det var normalt at det var veldig høyt i starten for så å stabilisere seg, så her er jeg ikke bekymret ihvertfall :) han sparker og koser seg , kjenner liv daglig og tror han har det veldig fint inni der :)
 
I starten var den stort sett 158 og 160.
De siste ukene har den roet seg litt, til ca 142-148.
Har sjekket hvordan frekvensen med mine to andre var, å det er ganske likt med de. Startet raskt og roet seg litt :)
 
Var hos jordmor i uke 17 og da varierte den mellom 125 og 165 ettersom hvor aktiv babyen var, med gjennomsnitt på 135. Fikk beskjed om at det var helt normalt. Jordmor var mest opptatt at det var variasjon i målingen enn selve gjennomsnitts tallet . En baby som ikke er aktiv er ikke normalt.
 
Har målt bare en gang og det var hos jordmor i uke 16. Da var den på 150. Mulig de målte på UL men de sa ikke noe i alle fall.
 
her har de ikke målt noe rytme enda. har jo vært flere ganger hos JM, men på UL så måler de men registrerer det ikke. så jeg veot ikke. :p Mulig neste gang jeg er hus JM. :)
 
Back
Topp