Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Anonymusa
Selv prøver jeg å være flink å handle en gang pr uke, eller en gang pr annenhver uke.. Men ting har fallt litt ut nå under graviditeten.
I dag har jeg vært flink og handlet inn nesten alt vi trenger for 2 uker, mangler noen småting som jeg må handle over helgen.
Prøver å være flink å titte på priser.
Vi er 2 voksne og 2 barn, og når jeg er flink å sette opp menyer så vil jeg tro vi handler for ca 3000 pr måned her i Norge, og når vi er i Sverige (ca en gang i måneden - annenhver måned) går det mellom 1000 og 1500 kr der.
ORIGINAL: *AhjerterK*
oioi, dere er jo skikkelig flinke!! Jeg og sambo tener ganske så bra, så vi har tenkt veldig lite økonomi. Vi er jo foreløbig bare 2 men bruker sikker 6-7000 kr på dagligvarer i mnd.. Men da 'slenger' vi bare det vi har lyst på i vogna egentlig.. Men har bestemt oss for en skjerpings nå. Skal pusse opp og kjøpe oss nytt kjøkken, og har ikke lyst å ta opp lån,- så om vi spare et par mnd. så er mye gjort. Gleeeeder meg til nytt kjøkken,- og ikke minst OPPVASKEMASKIIIIIIN!!!![:D]