HVordan er formen ?

Midt Norge

Elsker forumet
Lurer på hvordan formen deres er? jobber dere fortsatt el..? Formen min er kjempebra.. Jobber for fult som vanlig og har det bare greit..

Formen er fin! Og det har den vore heile tida! Så eg har vore utrulig heldig med svangerskapet så langt! Og dermed er eg sjølvsagt fortsatt i jobb, og regner med å bli der ei stund til ja. [;)]

Jeg var sykmeldt 100% i nesten to mnd i sommer pga ekstrem kvalme.. Sliter forsatt med oppkast og går nå i 50%. Jeg sitter foran pc`n hele dagen på jobb og har ikke annledning til å ta pauser når jeg vil, så det hadde blitt for slitsomt å jobbe fulle dager [:D] Syns det er veldig godt å gå halv dag, og ta det litt med ro!

hei.. joda formen har vært ganske grei, fram til for ca 2 uker siden da jeg fikk bekkenløsning, er sykemeldt .,[:@] forferdelig kjedelig, kan nesten ikke gjøre neon ting før de verker og styrer..er de noen fler med bekkenløsning???

Formen er fin den,men kjenner det godt vist jeg har bært mye på ungene eller gått mye,noe jeg egentlig gjør bestandig.
Synnes magen er skrekelig liten i forhold til hva den var med de andre da jeg var gravid.

Jeg er stort sett i kjempefin form. Har hatt smerter i en stor muskelknute på livmoren to ganger, i uke 15 og uke 22. Det gikk over etter 3-4 dager begge ganger. Kan vel ikke klage. Er i full jobb og trives med det.

Back
Topp