Hvordan er formen?

Amalie25

Andre møte med forumet
Hej alle december mødre[:)]
Hvordan står det til? For min egen del mærker jeg mere og mere til graviditeten. Maven vokser stærkt nu, og lille- pigen sparker kraftigt [:D]
Har kun taget ca 3 kilo på til nu, helt greit!
Fint at høre lidt om hvordan i andre har det[;)]

[:D]Hei Susanne.

Jeg har det ganske bra. Føler ikke at det er så mye energi til overs, men jeg kjenner at jenta mi sparker masse hver dag og det er en herlig følelse[:)]. Har ikke gått opp så mye jeg heller 2,5 kilo så det er deilig. Selvom kroppen føles 50 kilo tyngre[:-]. He He. Lykke til videre og håper alt går bra.

Ser forresten at vi har termin på nesten samme dag. Når har du?

Hehe, ligger noen uker etter dere jeg da. Men jeg føler meg som en gamel dame av og til. Særlig når det stikker i magen og jeg må krøke meg sammen.
Gikk først opp nesten 8 kg så gikk jeg ned 2 kg, og der har jeg stått stille ei uke.

Ellers så bare koser jeg meg, elsker og smøre inn magen med mango butter som jeg kjøpte på body shop.

Har termin 3. december. Synes tiden går stærkt nu, endelig[:D]
Tungt ja! Synes det er hårdt bare at få sko på nu, hvordan bliver det ikke de sidste par måneder[&:]
Begynder ellers at tænke mere og mere på selve fødslen. Er ikke angst men SPÆNDT!!!

Har tenkt på hvor tungt det må bli mot slutten ja, når jeg er så sliten allerede.[&:]
Tenker en del på fødselen jeg også, men jeg gleder med egentlig (ikke til smertene da) så jeg håper ikke at angsten kommer.

Har fått tilbud av jordmor om å se på fødsels video, har noen noe erfaring med det????

Vi lånte en video på biblioteket (husker selvfølgelig ikke hvad den hedder). Så to fødsler. Jeg blev meget mere rolig og lidt lettet faktisk efter at have set dem. Har hørt så mange skræmme- historier om fødsler men det er jo kun få tallet som oplever det!! Skal til fødsels-forberedende kurs i oktober, skal vist se video der også.

Vi får se hva det blir til, men jeg tenker at siden jeg allerede har så positivt syn på fødselen er jeg redd for å ødelegge det.

Alt bra her med mor og barn :) Formen er på topp og jeg føler faktisk at jeg har litt mer overskudd nå (var hjemme i fra jobben på torsag forrige uke og etter det ble alt mye bedre)

Men et spørsmål: (Nytt tema)
HVORDAN STÅR DET TIL MED ALLE DE SOM SKAL BLI PAPPA I DESEMBER!??!?!
HAR DET GÅTT OPP FOR DI?

Min samboer gleder seg masse. Vi snakker en del om det og han har vært med å kjøpt vogn,bilsete,seg og stellebord :) Så vi har kommet ganske langt. Men han forstod det ikke før vi var på ul. Da gikk det opp for han. Men jeg personlig synes at det hadde vært hyggligere hvis han koste magen min mer (eller sa mere pene ting om magen min) Han er ikke ikke sååååå flink til det, noe jeg hadde satt pris på at han var (for noen ganger føler jeg at jeg trenger det)

Dette blir min samboers tredje barn, så han er liksom ikke så ivrig lenger..
Det hender han kjenner etter på magen når vi har lagt oss, men skjønner liksom at han ikke er så interressert som meg.. Han var egentlig ikke det sist heller.. [;)]

Ellers har jeg et bra jeg ihvertfall, og den lille krabaten og.. Danser rundt inni her ganske jevnlig!!!

Hei hei!!

Har en kjempe flott samboer, som er snart mer ivrig enn meg.. han er kjempe gla i å sitte å se på magen min, å er veldig opptatt av om han sparker eller om han sover... samboern har aldri vært spesielt kosete av seg.. men trur nesten lille "nurke" har vendt om pappa`n sin.. for no gjør han ikke anna enn å kose me mor å barn... heilt utroli!! [:D][:D]

Før en liten søtnos du har bilde av med nisselue kosepus :) Sånn julebaby vil jeg ha, hehe.

Jeg har plutselig de siste dagene begynt å bli MYE mer sliten... Er ingenting som skal til før jeg tar til tårene... Helt forferdelig... Men heldigvis kommer det bare i perioder...! Ellers er det bekkenløsning og halsbrann som er mine plager! Ellers helt ok! [:)] Full av strekkmerker, men det prøver jeg å ikke tenke for mye på!

Merker oxo at energien er ikkje som den alltid har vært.. blir fort sliten.. å om en først setter seg ned, er de utroli tungt å reise seg opp igjen... [;)]

Men siste dagene tror jeg de rett å slett har klikket for meg, har tatt ned alle gardiner å vasket tak å vegger over alt i heile leiligheten.. så nå står møblene midt på gulvet!! Ingen anelse hvor den energien kommer ifra..

Fikk i dag før første gang i løpe av mine snart 22 år... KJEFT av pappan min... sier jeg ikke må styre så masse, tror faktisk at han vil e ska sitte heilt i ro.. å ikke å gjør nåkka!!

Men kor lett e d når min kjære e på sjøen, å ska være borte mange måna???!!

Har de virkeli klikka for me?????????

[8|][8|][8|]

Back
Topp