Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Selv om formen er dårlig er det umulig å legge seg ned for telling med aktiv 2 og 1/2-åring Får håpe det gir noe uttelling for litt bedre form etter fødsel!
Vil si formen er grei, men ble middels på avstemmingen her. Merker at det er tungt nå og orker mye mindre enn vanlig. Har så mye kynnere og de blir vonde og slitsomme hvis jeg ikke tar det med ro. Bekkenet holder seg sånn passe greit, må ta en del hensyn der også. Men jeg nyter enda å være gravid, se på magen, kjenne bevegelser. Håper egentlig at hun ikke kommer helt enda
Helt middels - merker mye mer til kynnere og diverse småplager. Merker at ting begynner å bli tungt. Er også en del trøtt og sliten. Så litt roligere aktivitetsnivå enn det er jeg vant med. Fortsatt i full jobb, men tar det litt mer med ro.
Mye avbrutt søvn, så naturlignok mer trøtt, men så lenge jeg styrer dagene selv og kan sove ved behov så går det greit. Trener fortsatt, trening er lettere enn å gå tur feks. Måtte ha tre pauser i en bakke forleden dag.. Mer kynnere, kommer både i aktivitet og hvile. 37+2 idag.