Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Formen er bekymringsverdig god. Foreløpig ingen plager. Burde sikkert bare vært kjempe glad for det, men er i stedet bekymret for lite symptomer.. 7 uker i dag.

De ømme niplene har heldigvis roet seg ned, men småkvalm og oppblåstheten har ikke gitt seg - men det er helt ok, for da føler jeg at jeg fortsatt kan være gravid. Er redd for at det ikke er noe liv, og uten symptomer så hadde jeg nok mistet troen mer. :woot::happy:

Ligger strak ut nå for 2. Dagen på rad. Kvalmen slipper ikke taket. Eneste som hjelper er å sove..

Heldigvis fin :) murrer og stikker i livmoren, men d er bare bra :)

Lite plager. Litt såre brystvorter til tider, stikking og spreng av og til fra livmoren. Av og til litt uggen3 form men det kan like gjerne være metforminen. Føler meg ikke gravid.

Jeg har fått time hos legen i dag. vært hjemme i 3 dager og håpet at det skulle hjelpe på formen men må nok bare bite i det sure eplet og be om sykemelding.. Er sykt kvalm, forferdelig trøtt og null energi. Så vidt jeg orker å hjelpe gutta med lekser og lage middag. Mannen min jobber kvelder så er aleine med de og da kan jeg ikke bare kapitulere på sofaen etter jobb heller. Begynte å kaste opp i går kveld og en gang på morran i dag så jeg heiser opp det hvite flagget:/

Ganske bra form så langt :) Veldig ømme pupper, oppblåst, litt uggen når jeg er sulten og litt stikkinger i livmoren. Men det overlever jeg helt fint. Jeg bare nyter dette til kvalmen dukker opp! Forrige svangerskap spydde jeg daglig i 6 mnd, så forbereder meg på det samme igjen.

Trøtt hele tiden. Sliten. Begynner å kjenne litt på kvalmen, spesielt på morgenen. Murringer og stikk. Lukter ALT! Er som å være superhelt med all powern i nesa!

Kvalmen har plutselig slått til for fullt. Måtte gå med spypose i lomma da jeg leverte i bgh i dag. Tror ikke det er lenge til jeg ligger langflat med oppkast [emoji43] Sykt trøtt!

Er veldig trøtt for tiden, murrer litt i magen til tider og har blitt skikkelig vims [emoji85]

Kvalm og trøtt nesten hele tiden. oppblåst i magen, murringer og veldig ømme bryst så er lenge siden jeg har vært så her sliten en hel dag slik som jeg er nå.

Trøtt og kvalm, føler dagene går supersakte. Slitsomt å passe på hun på 16 mnd. Håper jeg får et like godt svangerskap som sist! Og at kvalmen gir seg snart, jeg var ikke så dårlig sist.

Ganske bra. Blir fortere sliten. Og til tider noen kvalme bølger.

Back
Topp