Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har du foreløpig et greit svangerskap, eller har du mye plager allerede? ♥

Jeg er 9+5 i dag og har nok vært heldig med formen frem til nå! [emoji5] Etter en travel helg med en familiesammenkomst har jeg vært veldig sliten og småkvalm de siste dagene. I dag måtte jeg derfor levere inn egenmelding til arbeidsgiver for å hente meg inn igjen(første gang i løpet av graviditeten). Ellers var jeg hos jordmor i går og fikk noen uttøyingsøvelser som jeg skal ta mot en stivhet/smerte jeg har begynt å kjenne på i lysken. Dette hjalp med en gang! [emoji4]

Last edited:
tipp topp igrunn.. :) Litt småkvalm i forbindelse med måltider, men ingenting sammenlignet med sist..

Jeg sliter mye med kvalme hele dagen og trøtthet/utslitt. Skal til lege i dag, da jeg har vært så dårlig at jeg ikke kommer meg på jobb [emoji17]

8+4 og sliter med trøtthet og utmattelse [emoji17] skal på jobb i dag og i morgen før frihelg og jordmortime på mandag, videre kanskje en liten sykmelding for å få opp energien [emoji17]

Formen er ganske grei egentlig, har hatt lite plager [emoji4] er litt trøttere enn normalt, men har lite utpregede symptomer foreløpig, er 6+0 idag [emoji4]

Etter jeg ble 8 uker så forsvant det meste av plager :D i dag er jeg bare veldig oppblåst, ellers i veldig fin form :) 8+5 og var på ul 8+3 så jeg vet alt er bra inni der [emoji28]

Kan ikke klage nå egentlig. Litt ekstra trøtt og energiløs, men siden jeg ikke får jobbe så får jeg hvilt litt på dagen ved behov :)
Var veldig plaget meg luftsmerter inntil for en uke siden. Det forsvant nesten helt når jeg kuttet kaffen helt :)

Sykmeldt pga kvalme.. [emoji53] Får ikke i meg spesielt mye mat, så energien er ikke på topp heller.. Er nå 9+5, og har vært slik siden uke 5. Kaster ikke opp med mindre jeg anstrenger meg for mye, eller blir litt for vågal med matlaging. Stort sett er det sambo som må tilberede mat til meg.

Uvel noen ganger og ømme bryst, ellers har de fleste symptomer forsvunnet. Tom den oppblåste magen er som forduftet. Litt glad for tul mandag.[emoji29]

6+4. Kvalm og trøtt. Har fått 30% sykemelding. Godt å jobbe kortere dager

Føler meg verre og verre for hver dag som går..[emoji45]

6+5, men tror jeg egentlig er kortere på vei. Foreløpig bare litt lite matlyst og uggen på morraen, og trøtt som en dupp etter jobb. Skal sies at det er hektisk der med mye nytt akkurat nå, så regner med det påvirker også. Håper virkelig å slippe unna den verste kvalmen denne ganga.

8+0, og i dag kom kvalmen, måtte dra hjem fra jobb og legge meg. Ikke vært noe dårlig før i dag.

Back
Topp