Hvordan er formen?

ubeleilig

Gift med forumet
Ja, hvordan er formen deres da damer?

Jeg er 10+5 nå og etter uke 8 har formen dalt litt, mye kvalm, mye uggen, sliten, trøtt, hormonell og mye stikking i lyske og korsrygg, samt tett i nesa, småhodepine, reagerer på lukter, stikking i lysken og i puppa og vondt i korsryggen. har sikkert fortrengt at det var sånn de andre gangene å, men syns å huske at jeg har vært like dårlig form de to siste graviditetene. og at det ikke gikk over før langt over 12 uker. så får bare instille meg på å gå sånn en stund til til halsbrann og bekkenplager tar over sikkert. :knegg:

I storform her. Merker knapt eg e gravid for uten om litt trøtthet bare. Eller når eg va 16 tima på jobb her om dagen så kjente eg det i bekkenet etterpå, men det gikk over igjen

Her er formen fortsatt over all forventing :) Litt mer sliten enn vanlig og småkvalm av og til men jeg fungerer tilnærmet som normalt og har gjort det hele tiden. Jeg føler meg stort sett som før.

Her er formen opp og ned. Kvalmen har sluppet litt tak heldigvis:happy: begynte med kiropraktor på fredagen da ryggen er gått i stå. Krysser fingrene for at det bare er ei nerve som ligger i klem og den vil ordne seg fort igjen:D
Ellers er jeg fornøyd med at jeg endelig greier å gjøre litt mer i hjemmet en jeg har gjort den siste tiden.

Veldig kvalm!

Er 10+5, er fortsatt fullt sykmeldt og i dårlig form. Mye kvalme, trøtt og sliten, men oppkastet har bedret seg. Sist gav både oppkast og kvalme seg samtidig, men ikke før uke 18, så håper på at kvalmen gir seg snart. Prøver å optimistisk, men svinger veldig hvordan dette påvirker psyken:/

12+2 og formen blir bare verre og verre. Drit kjipt! Kvalm morgen og kveld. Kaster opp kvelden. Lørdagsformiddag så begynte bekkenet å krangle. Og på kvelden hadde jeg så vondt at jeg nesten vurderte legevakta for visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg pga smerte. Like gale i dag. Men går greit så lenge jeg ligger stille, reiser jeg meg for å gå/ sitte så er det som tusen kniver fremme i bekkenet og bak i korsryggen. Null energi og lite tålmodighet :( Var i fin form frem til nå siste to ukene.

13+0 [emoji254] Har vært i fin form hele veien :) Ikke kvalm eller dårlig. Kun litt trøtt. Også har jeg fått noen kviser i pannen og merker at hårene på leggene vokser fortere [emoji23] ekstra spennende denne gangen da jeg var helt umenneskelig dårlig med guttene (spes nr 2) ..

9 uker, og de siste 8-10 dagene har jeg begynt å kaste opp.. Barna blir redde, men eier jo ingen kontroll men begynner å få overskudd til andre ting enn det jeg absolutt må gjøre, så dagene går enklere.

10+0, og de tre siste dagene har vært kvalmefri! Vært kvalm nesten hele dagen mellom uke 5 og 9. Nå er jeg derimot ekstremt trøtt!

Back
Topp