hvordan er formen?

mero

Forelsket i forumet
hei alle mars...hvordan er formen deres nå da?mye smerter?

uff synes tiden går så utrolig sakte jeg![&:]Vente er helt gør[:'(]smerter og alt er jeg lei!noen gode råd for og få det i gang?annet enn sex,bringebær blad,gå turer?????håper noe skjer snart!!!!!!

Utenom lite søvn, vansklig for å puste, kynnere så det holder og bekkenløsning så er vel formen grei[&:]  Er ganske så lei hele greia nå og er overlykkelig for hver dag som går. Trøster meg med at det er maks 12 dager igjen[:D]

er trøtt..sover dårlig,bekkenløsning,vann i beina osv...ellers helt topp!![:D]

Jeg er trøtt noen dager og klarer knapt spise noe så sliten er jeg.
Andre dager har jeg sinnsykt med energi og vasker hyller og skap som aldri før har vært vaska (kanskje på tide da... hehe), baker boller og stryker sokker. [:D]

Stort sett er jeg sliten, og gleder meg bare mer og mer til å bli ferdig med fødselen.

Formen min stiger, den. Jeg har vært litt "nede" (som jeg har nevnt her inne før) men etter et par uker med 100% sykmelding og muligheter til å sove på dagen (for natten er IKKE gøy lengre... [>:]) er jeg på vei opp igjen.

Jeg har de vanlige "vondtene", øm og sår både her og der, og tung, tung, tung, og "urolige bein" om natten - men det hører vel til nå på slutten.....
Begynner bli veldig KLAR!!! Skal bare få vasket en madreass i babykurven - så kan hun bare komme! [:D]

Men helst ikke nå i helgen - mannen er bortreist til søndag, og Jonathan og jeg skal være "alene hjemme"......[;)]

hei hei.
formen min er egentlig ganske bra..... bortsett fra sinnsyk til halsbrann ( ja spiser halsbrann tabeletter til fulle medalje) og kynnere som kommer og går. kynnerne er blitt kraftigere og ofte men tror ikke d er noe på gang enda.
selv om at d hadde ikke gjort meg noen ting.... bare ungen kommer ut frisk og uten komplikasjoner.
-kjenner at d presser oppi ribbeina... huff!
 pakket sykehusbeggen i går så nå er jeg klar....
kom uuuuut!!
lille venn, kom ut nå!
hehe må sikkert vente i 5 uker til (med flaksen min.)
kjenner at d presser også litt i bekkenet... håper d er hodet som fester seg!

Back
Topp