Hvordan er formen?

Luxx

Glad i forumet
Flere som er veldig trøtt og sliten i tillegg til kvalm nå på slutten? Ligger som regel rett ut på kveldstid :)

Ekstra trøtt, men tror det har sammenheng med at han holder meg våken med spark på natta :) ellers er ikke bekkenet min venn, så gleder meg til å kunne forflytte meg I normal hastighet igjen!

Litt mer trøtt og bekkenet hangler mer og mer. Bortsett fra det er jeg i stoooor form :)

Sliten og kvalm, og uttolmodig for å møte poden, samtidig som jeg begynner å lengte etter å komme tilbake til aktiviteter, bare det å kunne klare å spasere rundt og se på livet i byen;)
Er veldig utålmodig selv, mistenker allikevel at jeg kommer til å gå over tiden:)

Skikkelig trøtt og lei, dårlig humør i dag og. :-(
Mistet bestefar i går kveld, ikke uventet men likevel trist :'(
Har holdt på med vonde maserier av og på siden i går ettermiddag så håper det skjer noe snart :-P

Ja! Akkurat sånn har jeg det. Sliten, trøtt og kvalm. Har kastet opp flere ganger de siste dagene. Håper det ikke skal være sånn helt til hun kommer.

Ja! Akkurat sånn har jeg det. Sliten, trøtt og kvalm. Har kastet opp flere ganger de siste dagene. Håper det ikke skal være sånn helt til hun kommer.
Godt å høre at jeg ikke er alene, har termin den 27 så håper virkelig at formen blir bedre selv.

Er kjempetrøtt de fleste dagene nå, ellers er ikke formen så værst. Er mer enn klar for å møte mageboeren nå kjenner jeg, 4 dager til termin nå :)

Fremdeles veldig grei form :) Kjenner fint lite til plagsomme modningstegn/symptomer, men er jo fortsatt 16 dager til termin. Merker derimot at det begynner å bli tungt. Hadde nok gått veldig fint om det var førstemann, men siden vi allerede har ei på 2 blir det flere tyngre løft/gulvsitting o.l. Tar på i bekkenet, som til tider blir nokså vondt. Hjelper mye med litt tid på sofaen :) Kan jo fremdeles gå i en måned før den lille kommer, gikk langt over sist, så forsåvidt en bra ting at de verste plagene lar vente på seg ;)

Har holdt på med vonde maserier av og på siden i går ettermiddag så håper det skjer noe snart :p
Så trist med bestefaren din :( selv om det ikke var uventet er sånn alltid tungt. Spesielt nå når vi er slitne og hormonelle.

Håper maseriene gjør noe med modningen din slik at det går fort når du først er igang med fødselen :)

Har holdt på med vonde maserier av og på siden i går ettermiddag så håper det skjer noe snart :p

Kondolerer, veldig trist å høre *klem*

Har holdt på med vonde maserier av og på siden i går ettermiddag så håper det skjer noe snart :-P
Trist å høre, kondolerer. :(

Trist å høre, kondolerer. :(
Kondolerer, veldig trist å høre *klem*
Så trist med bestefaren din :( selv om det ikke var uventet er sånn alltid tungt. Spesielt nå når vi er slitne og hormonelle.

Håper maseriene gjør noe med modningen din slik at det går fort når du først er igang med fødselen :)

Takk <3
Er alltid trist når noen går bort, og det hjelper ikke med hormonene heller.
Vi hadde ikke den beste kontakten heller, men familiens eldste har gått bort, og det er jo litt spesielt.
Han ble 91 år, og var på sin siste ferietur til Spania i januar 2015 , så han har levd et langt og spennende liv <3

Trøtt, sliten, kvalm og vondt i kroppen.
Gleder meg til lille kommer ut snart ❤

Godt å høre at det ikke er bare meg som sliter med formen nå på slutten :( Mensensmerter i mage og korsrygg, veldig nedpress, kvalm, helt stiv i bekkenet, ekstrem trøtt og null energi. Føler meg nesten deprimert i dag, klarer jo ingenting enn å bare ligge sofaen hele dagen. Savner energien og være i aktivitet. En uke igjen til termindatoen, håper det skjer noe snart!

Godt å høre at det ikke er bare meg som sliter med formen nå på slutten :( Mensensmerter i mage og korsrygg, veldig nedpress, kvalm, helt stiv i bekkenet, ekstrem trøtt og null energi. Føler meg nesten deprimert i dag, klarer jo ingenting enn å bare ligge sofaen hele dagen. Savner energien og være i aktivitet. En uke igjen til termindatoen, håper det skjer noe snart!
Føler med deg og skjønner akkurat hvordan du har det:(

Er trøtt. Men ellers i bra form. Har murringer i ryggen og noen få tak innimellom. Har fått støvsugd alt i dag og har middag selskap. Mannen som lager mat da:-)

Back
Topp