Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig utålmodig selv, mistenker allikevel at jeg kommer til å gå over tidenSliten og kvalm, og uttolmodig for å møte poden, samtidig som jeg begynner å lengte etter å komme tilbake til aktiviteter, bare det å kunne klare å spasere rundt og se på livet i byen![]()
Er veldig utålmodig selv, mistenker allikevel at jeg kommer til å gå over tiden![]()
Godt å høre at jeg ikke er alene, har termin den 27 så håper virkelig at formen blir bedre selv.Ja! Akkurat sånn har jeg det. Sliten, trøtt og kvalm. Har kastet opp flere ganger de siste dagene. Håper det ikke skal være sånn helt til hun kommer.
Ja da nærmer det seg nokk, lykke tilEr kjempetrøtt de fleste dagene nå, ellers er ikke formen så værst. Er mer enn klar for å møte mageboeren nå kjenner jeg, 4 dager til termin nå![]()
Så trist med bestefaren dinSkikkelig trøtt og lei, dårlig humør i dag og. :-(
Mistet bestefar i går kveld, ikke uventet men likevel trist :'(
Har holdt på med vonde maserier av og på siden i går ettermiddag så håper det skjer noe snart![]()
Skikkelig trøtt og lei, dårlig humør i dag og. :-(
Har holdt på med vonde maserier av og på siden i går ettermiddag så håper det skjer noe snart![]()
Trist å høre, kondolerer.Skikkelig trøtt og lei, dårlig humør i dag og. :-(
Trist å høre, kondolerer.![]()
Kondolerer, veldig trist å høre *klem*
Så trist med bestefaren dinselv om det ikke var uventet er sånn alltid tungt. Spesielt nå når vi er slitne og hormonelle.
Håper maseriene gjør noe med modningen din slik at det går fort når du først er igang med fødselen![]()
Føler med deg og skjønner akkurat hvordan du har detGodt å høre at det ikke er bare meg som sliter med formen nå på sluttenMensensmerter i mage og korsrygg, veldig nedpress, kvalm, helt stiv i bekkenet, ekstrem trøtt og null energi. Føler meg nesten deprimert i dag, klarer jo ingenting enn å bare ligge sofaen hele dagen. Savner energien og være i aktivitet. En uke igjen til termindatoen, håper det skjer noe snart!