Hvordan er formen?

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Ja, hvordan er formen deres om dagen, jenter?:) Jeg er 15+5, og formen er fortsatt dårlig her. Kaster opp og har hodepine daglig. Litt lei nå, må jeg si.. Synes svangerskapet går så sakte når formen er sånn..:(

Kjempe form her, blir fort trøtt på kvelden da... Men ellers er alt som normalt utenom magen ;) er 20 uker nå da :)
Får håpe du blir bedre snart, ikke gøy å være dårlig :confused:

Formen er fin bortsett fra litt småplager som tett nese og tungpust. Halsbrann har blitt litt fremtredende i det siste.....

Er 19+4 idag:)

Formen är fin , måste bara tänka efter innan jag bär något ,å på kroppshållningen. Ingen vidare matlust men det kunde ha varit värre

Formen min har vært veldig bra hele svangerskapet.. Har ikke følt meg gravid i det hele tatt.. Har nesten bare vært trøtt og slapp. Kvalm av og til. Heldigvis har jeg vært til legen igjen og hørt hjertelyd, så jeg vet det er noe der inne :P
Er 17+2 nå.

Den er bedre! Er 17+2 i dag. Har fortsatt en del hopepine og lett andpusten. Men ikke kvalm og matlysten er bedre. Har også sluttet å sove etter jobb ;) Men har fått en del mensmurringer som jeg tror tidvis er kynnere . Det er litt plagsomt og skremmende :p gleder meg til oul neste uke :D

17+1 her. Formen går opp og ned igrunnen. Var hjemme med sykt barn I går, så fått en ekstra sofadag, og da er jo formen noe bedre enn vanlig :-) lei av vonder og trøtthet :-p

Formen er kjempebra! Spiser og trener som før. Er så glad jeg er ferdig med 1. Trimester!

Jeg hadde endel kvalme og dårlig matlyst frem til uke13. Nå er jeg bare utrolig trøtt etter jobb, og må ha en powernap etter middag hver dag:-) har de siste 2 ukene hatt problemer med å sovne på kvelden, og våkner et par ganger iløpet av natten. Jeg håper jeg er sånn som dette hele svangerskapet;-);-)

Vært veldig plaget med kvalme fra uke 5 og til uke 16, men avtar nå. Eneste er at jeg MÅ spise hver 2 time, ellers kommer den.. Men nå har bekkenet begynt å krangle også... Kommer meg til tider nesten ikke opp av sofaen/senga. Vondt å løfte/flytte på rumpa for å justere stilling. Smertefullt å gå til tider. Kommer fra høyre hofte/rumpeball og ned mot kne.

Er 17 +4 :-)

Jeg er nå i uke 18 og formen er veldig fin så lenge jeg ikke gjør noe :P var på en skogstur på fredag og da jeg kom hjem vaket jeg huset, da ble jeg liggende med låst rygg/bekken. Alt er vondt når det låser seg. Ikke enkelt når man er gressenke med en 2 åring og aktiv hund. Klage klage.

Men syns det er så kjedelig om jeg bare skal være sittestillende, liker å være aktiv.

Formen er vel egentlig bra, men får ikke lov av lege å gjøre noe som helst pga. Blødninger, dermed sykemeldt, så dagene går i sirup her:-P må lære meg å strikke kanskje? :-D 18+4

18+6 idag :)

Kjennes ut som om det verste har gitt seg når det gjelde å være trøtt. Har lagt meg 20-21 på kveldene i 2 mnd snart. Men satser på at dette går over. Formen er ellers bra, har litt vondt i korsryggen, men men...

Nå kan jeg endelig si at formen er bra! :-) kan få litt vondt i korsryggen når det har vært mye på jobb... men ellers ingen plager! Bank i bordet!

Spøy, brakk meg og gulpet hver dag til uke 12 ca.

Etter det kjenner jeg ikke noe. Bare litt spark.
Forje svangerskap i 2013/14 spøy jeg og var sinnsykt kvalm hver dag i 9 måneder.

Er overlykkelig over at svangerskap nummer to går som en drøm!

Back
Topp