Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Her er det kvalme om morgenen og om kvelden, men maten holder seg nede heldigvis ;) Føler meg også trøtt og hormonell..:woot: flere som har det på samme måte?

Er trøtt og veeeeldig hormonell:))

Mye trøtt og sliten, og sliter med vondt i korsryggen. Ut over det er det egentlig greit, litt småkvalm men virkelg ingenting å snakke om.

Fryktelig kvalm. Kastet opp skikkelig før frokost i dag, magesyre, det gjør så vondt. :( Slitsomt! Og jeg er jo bare 5+6.

Her er formen grei :) Ikke blitt kvalm enda, men merker jo det er "noe". Men jeg har en del vondt i bekkenet som plager meg. Mannen min minna meg på at sånn var det sist også, man kan jo bli engstelig av alt mulig :-p

Formen er super ;-) Litt småkvalm av og til, men ingenting å klage over :-) Ellers er jeg nok kanskje litt mer trøtt enn vanlig :-)

I dag går det ganske så bra , små kvalm og sliten men det må man jo nesten regne med ☺ kjenner att de siste dagene har jeg unødvendig mye irritert meg over ting som egentlig ikke betyr så mye. Stakkars samboeren min

Kvalm som bare fy... Veldig redd for at dette skal bli som sist, nå begynner jeg virkelig å huske hvorfor jeg sa jeg aldri skulle ha flere barn ... Og denne gravidkvalmen er virkelig ikke til å ta feil av, man skjønner liksom med en gang hvordan kvalm man er når man får den ;o

Har følt meg forholdsvis bra, frem til uke 6. Nå er jeg svimmel og uggen het frem til ettermiddagen. Føles ut som jeg er fyllesjuk rett og slett. Forferdelig å jobbe selv om jobben ikke er slitsom i seg selv, det eneste som hjelper er å ligge på sofaen. I helgen har jeg klart å gå tur og det var deilig :) Gruer meg til ny uke på jobb. Og enda verre reise bort med jobben, da er det full fart fra morgen til kveld. Alle gleder seg til turen utenom meg. Blir lang flyreise og annen tidssone og jeg klarer ikke sove på fly. Krysser fingrene for at jeg takler det bra :)

Kvalm så og si hele døgnet, sover dårlig og verker veldig i bekkenet. Merker også mye mer til ligamentsmertene denne gangen. Også er jeg bare 6 uker på vei håper kvalmen gir seg til uke 12 denne gangen

Jeg er 8 uker på vei, og jeg er så vidt kval, ofte svimmel og ekstremt trøtt vil si jeg har vært heldig dette sv.skapet for jeg har jobbet over 100% og jeg har vært kvalm i 3 dager tilsammens ❤

Nesten konstant kvalm her også... :( Spyr i det minste ikkje, men har brekningar gjennom heile dagen. Er svolten, men har ikkje lyst på mat. Veldig merkeleg. Og ekstremt trøtt. Har sove nesten heile helga, inkludert 12 timar i natt! :) Er rett og slett ganske tøft no, håpar sånn at det blir bedre snart. Gruer meg til ny veke på jobb. Har gått til innkjøp av Seaband no, det ser iallfall ut til å hjelpa litt. Fint å dela her inne med andre i samme situasjon.

Jeg er syk, så føler meg mildt sagt elendig. Hodet dundrer og jeg er uvel. Håper det går over snart! God bedring til alle med kvalme!

Har hatt dundrende hodepine siden midt på dagen idag...Veldig slitsomt igrunn. Tør ikke ta noe for det heller.

Jeg har de siste tre ukene bare vært syk, forkjølet, bronkitt og nå ørebetennelse. Så jeg føler meg ganske så utslitt ;) Spent på når kroppen blir frisk og lar gravidsymptomene slippe til! ;) Fortsatt veldig tidlig for meg med 4+5... Skulle bare ønske jeg ikke begynte svangerskapet med å være syk, vil jo kjemme symptomer. Gravidformen er bra iallefall, foreløpig ;) (Y)

Litt sliten, og ømme pupper. men oppblåst og går på do 5 ganger om dagen! Så går fort nedover i vekt :( andre som har dette problemet?

Back
Topp