Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Formen er fin, litt hormonell, har lyst til å gråte hele tiden, og bekkenet tuller litt med meg, men ingen kvalme så skal ikke klage :)

Formen den e blæææ. Mitt 3 svangerskap og eg har aldrig vart så kvalm som eg e nå. Kvalm hela tiden men spyr ej. Bekken e fint hitils får hoppas de forsetter å vara fint.

Det må være fantastisk :)

Jeg er fortsatt veldig kvalm store deler av døgnet. Kan kanskje merke en svak bedring, men det kan være tilfeldig. Bekkenet har begynt å bli slarkete, men ikke vondt.
Det kunne vært fantastisk, men har bekymret meg over at jeg kanskje ikke var gravid likevel. Har vært på to UL bare for å sjekke at hjertet fortsatt slår og jeg fortsatt er gravid :-p så ja, det kunne vært deilig hvis jeg klarte å slappe av med at det er helt normalt.. :-)

Konstant kvalm,svimmel,hodepine og null energi. Håper på at formen bedrer seg litt snart :)

Formen er noe bedre, men fremdeles kvalm og kaster opp 1-3 ganger om dagen. Trøtt! Glad for at jeg ser bedring, saaakte men sikkert:-)

Formen er fin! :D nettopp kommet hjem fra en søndagstur med mannen, litt over 1 mil gikk vi, og koste oss med kakao og gulrøtter i sola underveis på turen ❤️

Nå er formen fin, kvalmen har gitt seg :) merker litt i bekkenet, og er superhormonell og gråter av ingenting! Men så lenge kvalmen er borte er alt bra ;)

Kaster opp litt mindre enn de foregående ukene, men fortsatt konstant kvalm. Har luktesans som en sporhund, også er jeg usikker på om bekkenet skrangler eller om det er fordi jeg har vært lite aktiv i det siste pga. kvalmen. Håper på rask bedring nå!:)

Litt trøtt og sliten, men det har eg forsåvidt vore sidan dotter mi vart fødd.. ;) Så tipp topp form her, enn så lenge!

Veldig varierende!

Noen dager ganske fin, med kun sult.

Andre dager er jeg kvalm omtrent hele dagen, men likevel sulten med null matlyst. En kjip kombo.

Har hatt mye hodepine, men den ble bedre da jeg ble delvis sykemeldt. :)

Back
Topp