Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bortsett fra Kynnere når jeg løfter for mye, mage og ryggvondt + svimmelhet om jeg går langt på hardt underlag og vondt i skambeinet så klager jeg ikke
Ikke så bra, har veldig vondt i bekkenet. Vokner hver gang jeg snur meg på natta, må da også stå opp for å røre meg litt, for stivner veldig. Så på dagtid er jeg zombie å må ha et par dupper for å fungere.
Må også på do hele tiden, for i følge jordmor presser lillebror på blæra
Ellers fin form å såklart lykkelig over å være gravid Men tøft å vite at det er 4 mnd igjen å vet med erfaring at det bare blir værre.
Vondt i bekkenet til vanlig, men idag er det ganske bra, soden jeg ikke har beveget eller stresset så mye idag. Hodet er derimot en annen sak, dundrer som bare de
Idag har formen vært overraskende bra. Har sluppet svimmelhet + besvimelse, kvalme og ja følelsen av å være generelt uvel som jeg pleier å ha. Derimot har jeg da gjerne gjort for mye. Så bekkenløsningen er ekstremt vond :/ Gruer meg til jeg skal bevege meg igjen! Men jeg er super fornøyd med alt jeg har fått gjort idag, for første gang på 4 mnd har jeg følt meg som meg selv igjen! Så nå skal jeg pleie bekkenet og kose meg med dagens framgang på gården!
Etter 3 uker med sykmelding kjenner jeg at energien begynner å komme tilbake og bank i bordet er kvalmen nesten borte. Så eneste er at jeg blir fort sliten og kan bli svimmel hvis jeg må stå lenge, samt bekkensmerter innimellom. Gleder meg til jul og terminen i januar