Hvordan er formen? :)

maispire93

Andre møte med forumet
Hvordan har dere det? Er formen bra?

Jeg har det veldig bra, og svært lite å klage på - bortsett fra murringer og ømme bryster :)

Formen er i grunn veldig bra, er bare litt trøtt. Så jeg er strålende fornøyd så langt...var konstant kvalm i 3mnd i forrige svangerskap :confused: kjenner jeg er litt redd for at jeg skal bli det denne gangen også...

Formen er i grunn veldig bra, er bare litt trøtt. Så jeg er strålende fornøyd så langt...var konstant kvalm i 3mnd i forrige svangerskap :confused: kjenner jeg er litt redd for at jeg skal bli det denne gangen også...

Krysser fingrene for deg! godt at formen er bra hittil.

Har hatt ein tøff dag på jobb i dag, med kvalmebølger som kjem og går (brakk meg på kopirommet og på do innimellom møte...). :( Er også veldig trøtt, har vondt i hovudet og eit konstant trykk nederst i magen. Det er jo positivt med mange symptom, forhåpentlegvis betyr det at alt er bra, men samtidig tøft når det står på som verst og eg har mykje å gjera på jobb... Positive tankar!!! :D

Formen er ikke så veldig bra her i gården! Er konstant kvalm, og helt hinsides trøtt! Mye murringer! Løper på do, og magen er allerede begynt å vise seg.. Hjeeelp! Hva om det er to?:p Hadde det ikke slik i forrige svangerskap :p men men.. Får bare holde ut å se fram mot Mai :)

Mest trøtt og varm nå, og blir fort sulten og fort mett. 4+5 i dag :)

Har det ganske bra. Egentlig ingen symtom. Merker eg vakner tideleg og er kjempe svolten, og eg har tidlegare ikkje vert svolten før rund 9 om morningen.

Merker lite til symptomene enda. Sist kom de ikke før i uke 6 og viste seg som en intens kvalme/oppkast. Håper jeg slipper det denne gangen

Lite symptomer og bekymrer meg for det. Sikker på det skal gå galt :( håper selvsagt jeg tar feil!

Formen er grei den:)
Vært litt kvalm et par ganger, mye trøtt( men jobber våken natt så kan være kombinasjon), veldig ømme pupper( men de har vokst litt så det er jo bra) og gleder meg bare til tidlig ul og håper formen fortsetter sånn :-)

Formen min også er forsåvidt veldig fin. Er kun så utrolig trøtt og kan legge meg å sove flere ganger om dagen. Jeg som ofte har problemer med å sove, sover jo hele tiden nå :) Håper jeg blir mindre trøtt med ukene .. Er 6+2 i dag:)

Klager ikke ;)
Men går med seaband på meg hele dagen, e rasen oppblåst så er få bukser som Passer og magen står som en ball under klærne :wtf: Fikk da ikke så "mage" ved nr 1 på dette tidspunktet :sorry:

Er fryktelig trøtt på ettermiddagen, så hender jeg lurer til meg en dupp om jeg har tid.
I natt våknet jeg med skikkelig vondt i hofta og nederst ryggen og tenkte bekkenlåsning, men sovnet igjen og våknet helt grei :)

Har skikkelig nattesvette, er varm og kald om hverandre, og innimellom tror jeg hodet skal sprekke!
Har også lett for å få strekk i magen da jeg bråreiser meg, snur meg brått eller da jeg nyser/hoster...

Med andre ord.... jeg er gravid! :D

Har ikke så ømme pupper som jeg hadde i begynnelsen av rugetiden, men de har vokst litt og er tunge, har veldig synlige blodårer og det området rundt brystvortene har blitt større og mørkere.
Men har en del mensmurringer og klarer ikke å sove på magen, stikker litt her og der og er trøtt hele tiden og ofte uggen /små kvalm. Men så lenge hcg stiger og fosteret vokser så skal jeg klare alt ;-)

Formen er egentlig helt fantastisk jeg har nesten ikke vært kvalm, bare kjempetrøtt og sulten/mett om en annen.. Blir kjempefort sulten og kjempefort mett klarer ikke å gå lenge fra jeg våkner til jeg må spise før jeg svimer av ellers så ble jeg med mannen på nattkjøring, og vanligvis så klarer jeg fint å sove, men nå ble jeg skikkelig kvalm av å sove mens bilen kjørte... Så nå skjønner jeg at jeg er GRAVID ❤ 7+1 idag

Formen er egentlig helt fantastisk jeg har nesten ikke vært kvalm, bare kjempetrøtt og sulten/mett om en annen.. Blir kjempefort sulten og kjempefort mett klarer ikke å gå lenge fra jeg våkner til jeg må spise før jeg svimer av

Kan egentlig bare signere her! Er ikke kvalm, men uggen, og er sulten støtt, uvel av den sulten, så må spise, og blir mett av ingenting, og uvel av det :P Og kunne sovet hele døgnet :D

Kvalm, vondt i bekkenet og svimmel. Og i tillegg trasser lillegutt på 16mnd noe helt enormt. Ble illsint fordi vi gikk hjem igjen fra lekeplassen, og enda sintere fordi jeg måtte bære sykkelen hans siden han ikke ville sykle... Endte opp med å bære både hylende unge som vred seg som en orm og sykkel... Dagen sutring :) dere andre med flere (små) barn, hvordan går det med dere? Synes det er tøft til tider jeg å være gravid og samtidig ha en krevende liten en.

I dag er jeg 7+0 og ganske kvalm.. Hos meg blir det verre ut over dagen, og til slutt kasta jeg opp.. Har ikke pleid å være dårlig når jeg har vært gravid, så håper det går like fort over som det kom ;)

Back
Topp