Hvordan er formen?

Hope90

Pergo baby??
VIP
Hvordan opplever dere formen deres og humøret gjennom alt dette? Føler dere at enkelte medisiner påvirker både humør og kropp?

Og vente tiden mellom innsett/AIH og TD, hvordan går det med dere da? Hvordan opplever dere denne tiden?

Er lunta kortere enkelte ganger overfor mann/ kjæreste osv?

Formen har vært forholdsvis grei igjennom hele perioden , vært litt mer trøtt og hadde migrene/hodepine en uke. Mannen syns nok jeg var litt hormontroll, han spurte om jeg kunne bo noen dager hos mine foreldre :rolleyes: haha! Det var samtidig som migrenen, så var nok det som tok på. Jobbet som vanlig, før og etter uttaket.
Tiden før td var uendelig lang! Ble ikke noe bedre når testene fortsatte å være blendahvite ettersom dagene gikk..

Formen har vært forholdsvis grei igjennom hele perioden , vært litt mer trøtt og hadde migrene/hodepine en uke. Mannen syns nok jeg var litt hormontroll, han spurte om jeg kunne bo noen dager hos mine foreldre :rolleyes: haha! Det var samtidig som migrenen, så var nok det som tok på. Jobbet som vanlig, før og etter uttaket.
Tiden før td var uendelig lang! Ble ikke noe bedre når testene fortsatte å være blendahvite ettersom dagene gikk..
Hormontroll og trøtt der kjenner jeg meg igjen :)

Jeg er nok mer følsom enn vanlig. Gråter av små ting som er helt tullete. Det kan være noe rørende jeg ser på tv, eller om noen rundt meg blir gravide. Kroppen er så følsom for alt, hehe:) Synes rugetiden er laaaaaang! Prøver å holde meg opptatt så mye som mulig. Gå turer og møte venner. Rydde litt her hjemme og sånn:)

Jeg har slitt med mye bivirkninger av medisinene. Først fire uker på spray som var værst, så 11 dager på sprøyter som jeg ble veldig stinn og oppblåst av. Har vært en tøff periode på medisiner for meg, men har jobbet fullt hele veien. (Unntatt mellom uttak og innsett)

Jeg syns rugetiden går greit så langt, rekker ikke å tenke så mye på det. Er bare på dag 5 da :-)

I forhold til parforholdet, syns jeg det har gjort oss sterkere sammen. Men det er tøft, absolutt! Og forhåpentligvis verdt det ❤️

Back
Topp