Hvordan er formen?

Jan14Mars16

Glad i forumet
Hvordan er formen din? Og hvilken uke er du i?

Er selv 10+3 i dag. Trodde kvalmen hadde gitt seg, men i dag var den tilbake for fullt.

Er nå 12+0 (yay!). Formen er grei den, men er mye mer svimmel nå enn jeg har vært. Har rar smak i munnen, smaker nesten som oppkast, æsj.. Ellers trøtt og sliten :-) ikke mye kvalme men av og til.

Formen har heldigvis begynt å komme seg. Er fortsatt veldig trøtt og begynner å få litt trøbbel med ryggen. Men ellers er alt bare bra :-) Har syke drømmer da, drømmer at jeg både drikker alkohol og røyker ulovlige ting! Fysj :-P

13+1. Kaster opp om morgenen, føler meg ok på jobb, utslitt og må sove / spy når jeg kommer hjem. Lever for helgene akkurat nå :p

12+0 i dag, jippi. Er veldig trøtt, og kjenner bekkenet låser seg litt, men husker jeg slet de første ukene med dette sist svangerskap også.

13+3 nå, og fortsatt like dårlig hele døgnet...

10+6, og konstant kvalm, trøtt og vondt i hodet :( Og i tillegg litt sur, fordi jeg akkurat leste at Marit Bjørgen sier at "graviditet ikke er en sykdom". Blæh!

Sliten, kvalm, andpusten... 12 uker. Graviditet er muligens ikke en sykdom, men hvis jeg ikke hadde vært gravid hadde jeg trodd jeg var dødssyk

Sliten, kvalm, andpusten... 12 uker. Graviditet er muligens ikke en sykdom, men hvis jeg ikke hadde vært gravid hadde jeg trodd jeg var dødssyk

Svigerinna mi var faktisk sikker på hun hadde kreft før hun fant ut at hun var gravid! Gikk til legen for å ta prøver, og fant ut at hun heldigvis bare var gravid :) Det er kanskje ikke noen sykdom, men for mange er det forferdelig tungt og vanskelig.

Formen er egentlig ganske fin :) bare litt mer trøtt og sliten enn vanlig ..

15 uker og her har kvalmen akkurat gitt seg, kan kjenne det av og til, men minimalt ... Har gitt seg rundt denne tiden i alle mine svangerskap :D
Så formen er på topp :cat:

14 + 5 og egentlig i fin form! Fortsatt mye trøtt og sliten og litt trøbbel med å sovne på kvelden. Pluss en del slitsomme drømmer! Men bra form ellers :-)

12+1 i dag og formen er bedre enn før :) Fortsatt litt trøtt, småsvimmel når reiser meg og har lite energi. Har også litt hodepine av og på. Men ingen kvalme eller ømme pupper lenger hehe

Er i uke 12, veldig trøtt og blir fort sliten! Og veldig svimmel til tider, men bortsett fra det er den fin :D

Foruten om litt lite jernlager er formen kjempefin. Begynner endelig å føle meg litt i "normal gjenge" igjen ;)
Er 15+3 idag :)

Jeg er 12+3 og jeg er så veldig sliten. Våkner trøtt etter å ha sovet....(sover urolig nå)...og er trøtt og sliten hele dagen. Alt som innebærer å reise seg opp å gjøre noe er nå fryktelig slitsomt for meg... Sliter med bekkenløsning som er på full vei tilbake også. Skulle ønske jeg hadde litt mer energi. Føler meg så lat i andres øyne- og det er ikke noe hyggelig :( er i 100% jobb i barnehage, og dagene er så lange så lange.... Bare lengter etter å være hjemme. Og jeg er bare 12 uker. Sprøtt.

Back
Topp