Hvordan er formen?

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hvordan er formen deres?
Jeg er 50% sykmeldt denne uken fordi jeg er sliten og kvalm.

Jeg er uansett bedre enn forrige gang, da var jeg så kvalm så lenge at jeg gikk ned 13 kg..

Syns likevel d er kjipt å være delvis sykmeldt allerede nå..



Sent from my iPad using BV Forum
 
Så kjedelig! Satser på at det blir bedre om ikke lenge. :)

Jeg er ordentlig kvalm og endte opp med å kaste opp i dag. Så var godt når storebror endelig tok duppen sin sånn at jeg har fått hvilt meg litt. :)
 
Ganske kvalm :-S mensmurringer og trøtt. Men det kunne vell ha vert verre :) første gang jeg er gravid så jeg setter pris på alle symptomene jeg har pr i dag :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig veldig dårlig. Superkvalm. Klarer ikke spise eller noe. Men selv om jeg er det kvalmeste jeg har vært noen gang, får jeg ikke til å kaste opp! Vil bare kaste opp å bli ferdig med det!:(


♡02.03.2015♡
 
Jeg får heller ikke til å kaste opp. Går og raper og puster tungt.. Men d er uansett ikke like galt som forrige gang.

Er det ingen andre som er delvis sykmeldt?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har ferie,men har fått beskjed fra lege om at jeg muligens blir sykemeldt for å passe på blodsukker. Vet mer i morgen når jeg skal på kontroll :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er jeg like kvalm som nā når jeg skal pā jobb igjen etter ferien, så må jeg til legen. Men håper jeg slepper - gå rett fra ferie til sykmelding liksom :/


♡02.03.2015♡
 
Formen min er helt fin. Blir nesten litt bekymret her. Var skikkelig kvalm sist gang..
 
Er egentlig i fin form. Litt småkvalm og slapp i formen - litt uggen i magen til tider.

Men akkurat nå så holder jeg på å dævve litt. Sitter på jobb.. det er tropevarme ute, men meldt tordenvær om noen timer. Og jeg er så værsjuk at hodet mitt begynner å dunke og all energi detter ut av meg når det blir sånne brå skifter i høy- og lavtrykk. Heldigvis ikke travelt på jobb, så jeg skal komme meg igjennom siste timen :p
 
Formen er bra vil jeg si. Litt trøttere enn vanlig. Håpet jeg slipper å bli så dårlig son flere av dere :/ Jeg blir så ubrukelig når jeg er kvalm

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg får heller ikke til å kaste opp. Går og raper og puster tungt.. Men d er uansett ikke like galt som forrige gang.

Er det ingen andre som er delvis sykmeldt?


Sent from my iPad using BV Forum

Gurpingen av luft/rapingen er nesten like ille som kvalmen :(


♡02.03.2015♡
 
Her er formen bra egentlig. Blir fort trøtt og kjenner ofte strekkende smerte i livmoren. Men ellers kan jeg ikke klage :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Merket absolutt ingenting! Gjorde heller ikke det med storesøster så tidlig. Tar det litt mer i ro ift det denne gangen, men er rart fordi jeg hele tiden glemmer at jeg er gravid ;P


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg er ofte trøttere, utrolig sulten nesten hele tiden, er ofte sliten, litt mere kviseutbrudd, bittelitt kvalm om morran. Men det er det hittil ;D er 6+3 idag

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Jeg er i kjempe form :) og takk gud for det. Etter to svangerskap med mye kvalme og andre plager mener jeg selv at jeg fortjener den gode formen :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Jeg var dårlig forrige uke, men i går og i dag har jeg vært i knallform. Burde vel være glad for det, men jeg blir så nervøs. Redd for at noe skal være galt :( hadde skikkelig morgenkvalme og var stuptrøtt i 1,5 uke, og nå er alle symptomer borte. Da jeg gikk gravid med snuppa var jeg kvalm og trøtt i 4 mndr, så hadde liksom forventet at det skulle vedvare lenge.
 
Kvalmen kom for fullt idag :-( råd mot kvalme mottas med takk :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp