Hvordan er formen?

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
I det siste føler jeg formen minner mye om i begynnelsen av svangerskapet, kvalmen, brekker meg gjerne og sliten. Kan hende at dette er på grunn av blodtrykksfall. Utrolig slitsomt. Av og til er selvfølgelig formen helt fin:) Skal på biltur til Sverige om et par uker. Kjenner jeg er litt bekymret for om det er så lurt. Blir alltid dårlig i bil for tiden..
Hvordan er det med dere for tiden?

Samme her. De siste to-tre ukene har minnet litt om starten av svangerskapet. Småkvalm og dårlig matlyst kombinert med trøtt og slapp. De sier at disse jentene plager mødrene sine mer gjennom svangerskapet enn guttene :p MEN, uten bekkenløsning eller andre komplikasjoner skal man vel egentlig være godt fornøyd.

Helt likt her.. Sant så du sier, ingen andre plager, så bør vell være takknemlig for det:)

Kommer og går litt, men i bil blir jeg fort stiv i bekkenet. Husk å legge inn tid til mange dopauser også ;) Trøtt har jeg stort sett vært hele tiden. Bekkenlåsning og halsbrann har tatt seg opp de siste ukene. Men er glad jeg stort sett får sove godt enda :)

Formen går litt opp og ned. Men har mest gode dager heldigvis. :)
Har vært mye dålig og hatt mye vondter i starten av svangerskapet, så jeg nyter egentlig denne tiden her. Men har lett for at jeg skal være for flink de dagene jeg er i form og har mye energi og det straffer seg med vondt bekken og kynnere. Og så blir jeg lett svimmel og uvel. :P
Å kjøre bil langt er ikke noe godt. Så her blir det ingen kjempe lang biltur i sommer. I tillegg har jeg lett for å bli bilsyk og blir dobbelt så syk nå med baby i magen. :P
Men alt i alt så synes jeg at jeg har det veldig bra nå. Ser veldig fram til september. ❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Formen min er egentlig veldig bra, minus mye kynnere!

Nettene derimot er verre, våkner x antall ganger pga doturer, tørste og fordi jeg må snu meg sinnssykt ofte. Og det er ikke bare bare å snu seg lenger ☺

Har også vært en del småkvalm i det siste.. ikke i dag, har bare hatt konstante kynnere.. vært veldig aktiv de siste dagene så kan nok være det..

Får veldig svimmelbye og hetetokter ikveld. Fleire ganga eg har måtta sett meg ned for eg blir så svimmel. Kjennes rett ette på ut som kroppen helde på å "koka øve". Veldig ubehagelig! Nåken som oppleve da samma?

Får veldig svimmelbye og hetetokter ikveld. Fleire ganga eg har måtta sett meg ned for eg blir så svimmel. Kjennes rett ette på ut som kroppen helde på å "koka øve". Veldig ubehagelig! Nåken som oppleve da samma?
Er akkurat sånn jeg også i blandt. Særlig vist det er varmt og jeg drikker nok litt for lite. Blir så svimmel at det går helt rundt.
Har hatt mye sånn til hvert svangerskap.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er i god form. Blir bare fort sliten og trøtt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er i bra form! Blir fort sliten da, det er ikke å komme unna når man er gravid 3 barnsmamma :p
Litt halsbrann nå og da, bekkenløsning som "kommer og går", men jeg skal absolutt ikke klage! Føler meg bra og i fin form :)

Jeg er sliten og blir raskt trøtt. Har opptil flere hviler i løpet av en dag. Sliter litt med ryggen og er stiv, men i godt humør :)

Back
Topp