Hvordan er formen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Ja, hvordan er formen? Håper jo alle slipper unna både kvalme og kløe og halsbrann og det som er. Men sånn fungerer det vel ikke akkurat. ;)

Så hvordan er formen din?

Sent from my iPhone using BV Forum

Egentlig ganske bra. Er veldig trøtt til tider. Kaster opp innemellom, men alt i alt så er formen bra. Å så verd det♡♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bra! Er jo gravid, så litt må man regne med. Nå virker den verste kvalmen å har gått over. Deilig å våkne uten å være uggen. Kommer når jeg trenger å slappe av. Trøtt, men på bedring det også. Halsbrann innimellom, men ikke veldig plaga. Det som plager mest er tørsten om morgenen og den trege og oppblåste magen, men det er ikke så mye å snakke om.

Det mest plagsomme er humørsvigninger.

1. Mann skal bli storebror

Den verste kvalmen begynner å gå over virker det som, og godt er det. Men er fortsatt veldig trøtt og blir fort utslitt. Også må jeg tisse HELE tiden, haha.
Så egentlig er formen ganske bra i forhold til hvordan det har vært :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det kommer seg. Men har lite energi. :)

Bra! Er jo gravid, så litt må man regne med. Nå virker den verste kvalmen å har gått over. Deilig å våkne uten å være uggen. Kommer når jeg trenger å slappe av. Trøtt, men på bedring det også. Halsbrann innimellom, men ikke veldig plaga. Det som plager mest er tørsten om morgenen og den trege og oppblåste magen, men det er ikke så mye å snakke om.

Det mest plagsomme er humørsvigninger.

1. Mann skal bli storebror
Humørsvigninger ja. Berg og dalbane:p

Fotrsatt veldig trøtt og plages med kvalme. Ellers kan jeg ikke klage egentlig. Men håper jeg slipper unna med kvalme snart.

Kvalm kvalm og atter kvalm .. bare Spyr! Hadde håpet det skulle gi seg i uke 12 men neida, her har jeg ligget våken siden 0130 i natt og spydd hvert kvarter ca :)!
Nå begynner jeg å bli lei kvalmen

Lykkelig gravid ❤️

Spyr et par ganger på morran, litt slapp i formen og veeeeeeldig irritabel. Men føler meg mye letter i kropp og sinn nå enn for bare et par uker siden :)

Desember 2014

Bruker App

Trøtt hele tiden, men har så og si sluppet unna kvalmen :)
Men eksemen min har blitt verre. Klør hele tiden overalt.
Pluss humørsvingninger. Stakkars sambo :P

Jeg er bare trøtt, hele tiden :-( og har fått tilbake migrene :-( mistenker at migrenen utløses av hormoner, var plaget av det frem til jeg sluttet med p-piller og i uke 8-9 kom det tilbake. Veldig tungt å bare må "gå med det", før kunne jeg bruke medisiner.

Ellers gleder jeg meg bare over hver morgen jeg våkner en dag nærmere uke 12- og prøver å stå på hjemme og på jobb :-)

Jeg skal virkelig ikke klage. Så langt er dette det beste svangerskapet (har 4 bak meg).
Var en del kvalm mellom ule 6 og 9 men kasta ikke opp daglig. Bekkenet som jeg har vært mye plaget med tidligere merker jeg lite til og jobber som normalt.
Er ganske hormonell da. Tar veldig lett til tårene.
Men har så lite symtomer at nå har jeg kjøpt meg angelsound så jeg kan sjekke at jeg faktisk er gravid :p

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Bank i bordet, helt super fin og har vært det helt frem til nå!

Bør ikke klage, alt var veldig mye bedre denne gang. Ekstremt dårlig uke 6-9, så moderat til uke 12, i dag er jeg 13 uker og det går fint! Uggen og uvel og svimmel ja, men det går ok så lenge jeg spiser og ikke tar meg helt ut.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen har nesten gitt seg, og energien er på vei tilbake :D
Så nå må jeg si at formen er ganske nære tipp topp ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er en sliten, oppblåst hissigpropp for tiden. :p Men mannen holder ut enda! :D

Bortsett fra litt kvalm til tider, noe som er begynner å bli bedre, så er formen veldig bra. Før ul på fredag var jeg bekymret for at jeg ikke var gravid lenger av mangle på symptomer den siste tiden. Så skal absolutt ikke klage :)

Formen er nok ikke så veldig bra. Kvalm, svimmel, sliten, trøtt og bekkenløsning. Men prøver å overse det og ta meg nok av pustepauser

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Kvalm og halsbrann hele dagen. Hadde håpet at kvalmen gav seg til 12 uker, men nei.. Er 100% sykemeldt og dagene går saaakte. Men har et håp om at kvalmen kan gi seg når som helst :D Hvertfall det eg må si til meg selv for ikke å bli gal! ;)

Back
Topp