Hvordan er formen?

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Både dere som bar født og fortsatt venter, hvordan er formen om dagen?

Jeg fødte for 10 dager siden, og har fortsatt ikke så mye krefter i kroppen... Jeg mistet endel blod så kan være en av grunnene til at jeg ikke orker så mye. Så i dag har jeg kjøpt vitaminer og mineraler. Men heldigvis klarer jeg å sette grenser for meg selv og hvor mye jeg orker av både besøk og gjøremål.... Men har enda ikke orket å gå ut av huset noe særlig...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Huffda :-/ Det er ikke noe allright, men tenker jo gjerne at etter fødselen, da skal formen bli så bra og man skal begynne å orke ting igjen.. men det er nok veldig individuelt som alt annet..

Her er formen så som så, har ikke født enda, og har 6 dager igjen til termin så dagene er lange når jeg bare går å venter.. Sliter med en del hodepine, og har måttet krype til korset og ta paracet for det, selv om jeg har prøvd å holde meg unna smertestillende i sv.skapet.. Også er det jo tungt om dagen generelt ;-) hehe

Ellers har bekkenet stablisert seg, så selv om det fortsatt er ganske vondt, så er det MYE bedre enn det var! Det er deilig :-D

Her er det 10 dagar til termin. Bekkenet har blitt mykje betre her og, så har gått tur kvar dag den siste tida :D deilig!
Eller er det veldig tungt å vera "såpass" gravid... byrjar og å bli trangt i magehuset. Høyres ut som ein blåsebelg til tider :p
Men alt i alt burde eg vel nyte stillheita før småen kjem :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fødte for 10 dager siden og formen er myyye bedre en før fødsel, men sliter litt m bekken fortsatt. Er litt urolig for at bekkensmertene ikke vil bli borte så rask. Elsker å gå turer så jeg liker ikke når jeg kjenner at kroppen begrenser meg.. Ellers har vi vart ute på trilleturer om dagen (langsomme og korte) og koser oss!

God form her, 1 uke sida fødsel:) den gjekk fort så blei ikkje so sliten:) men dagene går kun til amming, avslapping og smårydding i huset, der er ikkje overskudd til anna enn det enda:) første fødsel tok det ca 3 mnd å komme i god form, så er godt fornøgd no:)

Sent from my iPhone using BV Forum

11 dager siden fødsel, er igrunn i ganske god form, begynte på jern og vitaminer dagen vi forlot sykehuset og det har nok hjulpet masse på! Rent fysisk er jeg ikke helt i mål enda.. Bare etter en trilletur er korsryggen helt kake... Håper den ikke blir like ille nå som sist trilletur.. Prøver å gjøre den bedre ved å være i bevegelse , må bare bli flinkere til å tøye :)

Ikke født, men bekkenet er bedre her også. Hatt en del energi de siste dagene så husvask er tatt, bakst er i fryseren og jeg har handlet siste tingene.
Men må sove litt midt på dagen da for å hente overskudd til når storebror kommer hjem.
Men begynner å bli lei og utålmodig nå- æsj asså

I morgen er det 4 uker siden fødsel, og jeg har vært i veldig fin form helt siden fødselen :) Har fått mere energi og et mye bedre humør :D Sleit litt med bekkenet den første uka, men flere trilleturer fikk orden på det :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg er i god form om dagen. Nå har jeg vært i permisjon i en uke og merker stor forskjell. Da jeg jobbet orket jeg ikke stort da jeg kom hjem, men nå kan jeg gjøre stort sett alt jeg har lyst til.

5 dager siden fødsel og formen er egentlig veldig fin,sliter med smerter i lysken for jeg fikk nok en fin strekk der under fødsel.Ellers trillet vi en litt for lang tur i går så jeg fikk veldig vondt i korsryggen og litt magevondt etter..så her må man nok bare ta det rolig og starte forsiktig med ting..:)
Ellers går alt fint:)

12 dager etter fødsel og er mye bedre! Sliter ennå med bekkenet og går på smertestillende, men er optimistisk selv med lite søvn i natt ;)

Back
Topp