Hvordan er formen?

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Dere som nærmer dere, men ikke har født; Hvordan har dere det? Jeg har tre dager igjen til termin nå, og er stiv som en stokk. Vagger rundt som en gås, og får strekk i magen veldig fort hvis jeg skal bruke noe magemuskler, så det er litt kløn å komme seg opp og ned av sofaen osv. Men når jeg har kommet igang litt så går det greit nok. Har mye kynnere, og har også hatt en del murringer/ menskramper de siste par dagene så jeg håååper det betyr at fødselen nærmer seg. Sist fødte jeg dagen før termin så jeg håper at jeg slipper å gå over denne gangen også...
 
Uff får nesten dårlig samvittighet for å si at formen fortsatt er fin.. Skal krysse fingrene for at du får dagen før termin denne gangen også ! :) Ikke noe kjekt lenger når alt blir tungt!
 
Uff får nesten dårlig samvittighet for å si at formen fortsatt er fin.. Skal krysse fingrene for at du får dagen før termin denne gangen også ! :) Ikke noe kjekt lenger når alt blir tungt!
Når har du termin da? Jeg synes på en måte det er greit at kroppen skranter litt HVIS det betyr at jeg skal føde innen etpar dager. Det er derimot IKKE greit hvis jeg må gå sånn her i over en uke til...
 
Når har du termin da? Jeg synes på en måte det er greit at kroppen skranter litt HVIS det betyr at jeg skal føde innen etpar dager. Det er derimot IKKE greit hvis jeg må gå sånn her i over en uke til...
Ikke termin før 26. desember.. Fødte fire dager etter termin sist. Så regner ikke med jeg er ferdig heeelt enda nei :)
 
6 dager over termin her, og formen er faktisk veldig fin! :p Ingenting som tyder på at han har tenkt å komme av seg selv, uff :p men for min del går dagene heldigvis fort! :)
 
termin 23. formen er så som så men er bedre enn den var for en uke siden :p
håper på hun kommer før men tviler på hun har tenkt til det er redd jeg kommer til å gå til jeg blir satt i gang...
liker lite tanken på det i og med at jeg klarer nesten ingenting selv.. må ha hjelp til å dusje, kle på meg og så si alt annet :(
 
termin 23. formen er så som så men er bedre enn den var for en uke siden :p
håper på hun kommer før men tviler på hun har tenkt til det er redd jeg kommer til å gå til jeg blir satt i gang...
liker lite tanken på det i og med at jeg klarer nesten ingenting selv.. må ha hjelp til å dusje, kle på meg og så si alt annet :(
Huff, det hørtes slitsomt ut:( Jeghar ligget på sofaen i hele dag med murringer i magen, men klarer fint å dusje og kle meg osv. Bare veldig stiv så alle bevegelser er veeeldig treeege:)
 
Termin i morgen og ligger bare på sofaen. Så sliten og lei. Kommer ut rosa/rødt vann og hatt litt menssmerter i dag. Håper det er noe i gang :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Termin i morgen og ligger bare på sofaen. Så sliten og lei. Kommer ut rosa/rødt vann og hatt litt menssmerter i dag. Håper det er noe i gang :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det høres jo veldig lovende ut!!!
 
Formen her er også så som så. Jeg "fungerer" i hverdagen, men har utrolig mye vann i kroppen som plager meg. Begge hendene dovner av om natten så jeg våkner opp med smerter, så sover ikke så mye for tiden... Så håper baby har tenkt seg ut snart....
 
Termin i morgen og ligger bare på sofaen. Så sliten og lei. Kommer ut rosa/rødt vann og hatt litt menssmerter i dag. Håper det er noe i gang :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Er det vannet som har gått? Jeg ville ringt føden for å høre. Skal vel ikke komme ut rosa/rødt vann!?
 
Har snakket med de. Jeg skulle bruke bind og se det an. Har roet seg litt. Junior er aktiv, så da venter jeg litt. Har litt lang reisevei og eneste sjåfør her, så jeg orker rett og slett ikke å kjøre mer enn jeg må.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
3dager over termin her. Og siden de to første barna er født før termin er jeg nå passe LEI! Jeg har "kynnere" eller hva det er, hver eneste natt og sover derfor lite, humøret er deretter.. Vil gjerne kose meg med magen denne siste tiden, men kjenner det er vanskelig når jeg er så utslitt.. :-(


Villemo
 
Huff, det hørtes slitsomt ut:( Jeghar ligget på sofaen i hele dag med murringer i magen, men klarer fint å dusje og kle meg osv. Bare veldig stiv så alle bevegelser er veeeldig treeege:)
ja er veldig slitsomt :/ men belønningen er verdt det :) har en fantastisk mann som hjelper med alt :) <3
 
Dårlig med søvn her også, får vondt i bekkenet når jeg sover og snur meg uendelig i løpet av natta. Jeg har dormet litt på dagtid tidligere, og klart å beholde humøret. MEN: Nå på mandag kom det ei lastebil og ei gravemaskin kl 07, og begynte å grave på nabotomta! Det skal bygges hus!!! Vi har visst om planene i 1,5 år, men ikke fått noen beskjed om at de skulle begynne akkurat nå...ELENDIG TIMING!. Attpåtil klarte de å kappe kabelen til TV og internett i går, sånn at vi ikke har det i helgen. Låner nettet naboen nå. Jeg ser frem til en støyfull barseltid, mao. *gråte* Dette er det siste jeg ønsket meg til jul. :(
 
Jeg er driiit lei, sur og litt smådeppa fordi kroppen føles så bomsete og lite samarbeidsvillig!:eek: dette svangerskapet er tungt pga vil leke med og underholde de tre jeg har fra før, men alt er så tungt! Klarer nesten ikke bøye meg og får vondt i ryggen av anstrengelser. Kynnere og stikninger herjer og springer på do ofte, føler det ikke er mer plass til babyen lenger:confused:Gleder meg sånn til å få kroppen min tilbake og begynne å bevege meg og trene litt igjen!!! Har til og med kjøpt inn noen fine klær som jeg gleder meg til å komme inn i, til å føle meg fin igjen og ikke så rund:) klager veldig nå, men denne dagen har vært utrolig tung....hjelper å tømme seg litt til mine med gravide som går gjennom det samme :):)
 
Jeg er driiit lei, sur og litt smådeppa fordi kroppen føles så bomsete og lite samarbeidsvillig!:eek: dette svangerskapet er tungt pga vil leke med og underholde de tre jeg har fra før, men alt er så tungt! Klarer nesten ikke bøye meg og får vondt i ryggen av anstrengelser. Kynnere og stikninger herjer og springer på do ofte, føler det ikke er mer plass til babyen lenger:confused:Gleder meg sånn til å få kroppen min tilbake og begynne å bevege meg og trene litt igjen!!! Har til og med kjøpt inn noen fine klær som jeg gleder meg til å komme inn i, til å føle meg fin igjen og ikke så rund:) klager veldig nå, men denne dagen har vært utrolig tung....hjelper å tømme seg litt til mine med gravide som går gjennom det samme :):)

Jeg føler med deg, sånn har jeg også det. Største ungen sa igår at han heller ville vokse opp på barnehjem enn å ha en mor som var så gravid og udugelig som jeg er nå, hahahaha.
 
Jeg føler med deg, sånn har jeg også det. Største ungen sa igår at han heller ville vokse opp på barnehjem enn å ha en mor som var så gravid og udugelig som jeg er nå, hahahaha.
Hahaha! den var go`du:p det er på tide å få ungen ut no:) Slutten er tung, det verste er følelsen av at fødselen aldri kommer til å starte:eek:
 
Huff! Haha, deilig når avkommet kaller deg udugelig:/ Jeg klarte faktisk å sitte på gulvet og leke med lego og "leke" i teltet til guttebassen i ettermiddag, men det var såvidt. Og måtte ta masse pauser i godstolen underveis. Herregud, det skal bli sååå deilig å kunne leke med ham igjen uten å knekke helt! Husker jo knapt hvordan det er å ha kroppen for seg selv - og så tenker jeg på hvor utrolig mye mindre han var da jeg ble gravid!!!
 
Back
Topp