Hvordan er formen?

Termin 31. mars etter mine beregninger, men er rimelig sikker på at denne vil bli flyttet på UL. Inntil videre henger jeg her, men stor sjangs for at jeg havner i april forumet.

Helt i orden det altså, jeg fikk det bare ikke til å stemme. :)
 
Jeg blir snart gaaaal! Ingen ting som hjelper mot denne kvalmen. Har prøvd alt fra ingefær til akupressurarmbånd:( Går virkelig ut over alt og alle og ikke minst fysisk og psykisk. 12.aug er ferien min over så håper virkelig at kvalmen har gitt seg til da!
 
Formen er som så mange andre her inne..... Kvalm.... Heldigvis kaster ikke opp så mye, men må spise ca hver 1,5 time og kjenner kvalmen hele tiden.

Heia oss, å bli mamma er den beste jobben i verden, selv om veien ditt kan være tøff til tider :love7
 
Helt i orden det altså, jeg fikk det bare ikke til å stemme. :)

Kanskje jeg har regnet feil?
Er jo ekstremt fersk i dette her.. Har virkelig ikke peiling.

Men som sagt er jeg veldig usikker. Hadde første dag i blødning (fremprovosert med primolut) 14 juni, men fikk positiv test (clear blue digital) som viste GRAVID 2-3 den 20 juli og da har jeg regnet ut fra de dagene jeg husket vi hadde hatt samleie for 2-3 uker siden positiv test, derfor jeg har kommet frem til den datoen. Har ikke hatt mensturasjon på over ett år altså, og gynekolog mente jeg ikke hadde hatt eggløsning når jeg var og tok blodprøve 8.juli. Hjelp meg gjerne med å finne utav dette rotet :)
 
Jeg er ekstremt trøtt!! Også er jeg litt kvalm og har halsbrann. De siste dagene har jeg hatt mye voksesmerter og ligamentsmerter i magen. Gleder meg veldig til å passere 12 uker, og forhåpentligvis få litt energi igjen ;)
 
Kanskje jeg har regnet feil?
Er jo ekstremt fersk i dette her.. Har virkelig ikke peiling.

Men som sagt er jeg veldig usikker. Hadde første dag i blødning (fremprovosert med primolut) 14 juni, men fikk positiv test (clear blue digital) som viste GRAVID 2-3 den 20 juli og da har jeg regnet ut fra de dagene jeg husket vi hadde hatt samleie for 2-3 uker siden positiv test, derfor jeg har kommet frem til den datoen. Har ikke hatt mensturasjon på over ett år altså, og gynekolog mente jeg ikke hadde hatt eggløsning når jeg var og tok blodprøve 8.juli. Hjelp meg gjerne med å finne utav dette rotet :)
Når jeg regna ut nå ut ifra din første menstruasjonsdag 14 juni, så har du termin 23 mars:) Og unnfangelsen fant sted rundt 28 juni:) Kan det stemme? Hihi:p Blir spennende med tidlig UL :)
 
Når jeg regna ut nå ut ifra din første menstruasjonsdag 14 juni, så har du termin 23 mars:) Og unnfangelsen fant sted rundt 28 juni:) Kan det stemme? Hihi:p Blir spennende med tidlig UL :)

Jo, men syns bare det var så rart når jeg fikk 2-3 uker på testen den 20 juli. Da stemmer det jo ikke med unnfangelse 28 juni. I tillegg så hadde vi kun sex den 25 juni og 1 juli i den perioden. Jeg var syk så det ble ikke så ofte (og ja jeg har notert ned alt i Womenlog.. hehe). Jeg mistenker at jeg kan ha hatt en sen eggløsning, rundt den 6 juli.. Vi hadde sex to ganger denne dagen fordi jeg bare følte på meg at det var en eggløsning som lå og lurte. Haha, så er vel egentlig derfor jeg regner unnfangelse fra 6. juli. Men for all del, bare et pluss om det er før og jeg er lenger på vei :)
Men så tok jeg jo blodprøve for å sjekke eggløsning den 8 juli og den var jo negativ... så hvem vet. Arg så irriterende og ikke vite :)
 
Jeg er kvalm og får syke svimlebyer:(


Har ei prinsesse på snart 2år, og venter et lite mirakel til i mars<3
 
Har to svangerskap bak med med en veldig kvalme men denne gangen er jeg nesten ikke kvalm i det hele, kjenner bare litt innimellom :) nesten for godt til å være sant ;-) er på min tredje ferieuke nå så blir spennende å se om kvalmen holder seg unna når jeg begynner på jobb neste uke.... Ellers er jeg steintrøtt omtrent hele tiden, null energi til overs.... Mine to andre skatter er på ferie hos far sin, som egentlig passer ganske bra, så får jeg ladet batteriene fult opp til de kommer tilbake igjen ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jo, men syns bare det var så rart når jeg fikk 2-3 uker på testen den 20 juli. Da stemmer det jo ikke med unnfangelse 28 juni. I tillegg så hadde vi kun sex den 25 juni og 1 juli i den perioden. Jeg var syk så det ble ikke så ofte (og ja jeg har notert ned alt i Womenlog.. hehe). Jeg mistenker at jeg kan ha hatt en sen eggløsning, rundt den 6 juli.. Vi hadde sex to ganger denne dagen fordi jeg bare følte på meg at det var en eggløsning som lå og lurte. Haha, så er vel egentlig derfor jeg regner unnfangelse fra 6. juli. Men for all del, bare et pluss om det er før og jeg er lenger på vei :)
Men så tok jeg jo blodprøve for å sjekke eggløsning den 8 juli og den var jo negativ... så hvem vet. Arg så irriterende og ikke vite :)

Jo, det stemmer vel det? For når de testene sier 2-3 uker så er det vel 2-3 uker fra befruktning, ikke fra mens? Altså at du må legge på to uker for at det skal bli "riktig" ift. norsk tellemåte. Og de stemmer jo ikke nødvendigvis på dagen. Men det kan jo godt hende eggløsning var 6. juli også. Du får vel bare vente til UL. :)
 
Puppene mine tar kverken på meg! Dessuten lekker de allerede :-/
 
Alt er bare dritt... Blæ, hater første trimester...
 
Kvaalm 24/7!! Klarer ikke å få i meg noe:( tips?


Venter vår førstefødte i mars 14<3
små slurker vann og noe enkelt å bite i , tving det i deg, man blir helt ødelagt uten mat og drikke!
 
små slurker vann og noe enkelt å bite i , tving det i deg, man blir helt ødelagt uten mat og drikke!
Ja, men klarer ikke engang å gå i kjøleskapet pga lukta :p men må bare presse i meg. Håpe det gir seg !


Venter vår førstefødte i mars 14<3
 
Ja, men klarer ikke engang å gå i kjøleskapet pga lukta :p men må bare presse i meg. Håpe det gir seg !


Venter vår førstefødte i mars 14<3
jeg har det på samme måte, holder meg for nesa og holder pusten i tillegg på de verste plassene. Det går over, bare fortsatt noen uker til...
 
Back
Topp